לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im Not INSANE


YOU LEFT ME TIED WITH LOST MEMORIES

Avatarכינוי:  Im Not Fuckin Perfect

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

MAKE-OVEEEEEER


היייייייייי :) 

אני מרגישה דיי טוב בזמן האחרון :P 

מוזיייייקה  :

 אני בהחלט מאוהבת בשיר הזה ונתן כזההה חתיייייך (נראלי שככה קוראים לו)

 

היי שוב :)

אז מה קורה ? 

יחסית לשאר החופשים , זה היה ממש משעעעמם !!
השתעממתי למווות !

לא ניפגשתי עם חברות כי כולן אצל משפחה ויש לי שיעורים ומבחן להתכונן אליו , מה שלא עשיתי :)

ורציתי להתייעץ עם מישהו על נושא כלשהו מקווה שיהיו הרבה תגובות .

טוב , אני מאלה שחושבות , חיים רק פעם אחת בואו נתפרע .

אבל בדרך כלל להתפרע מהכוונה של מסיבות אלכוהול וסטלה צריך חברות וחברים כדי להתפרע איתם כי לבד אני לא מעוניינת , פשוט לא .

אבל אני לא יודעת עם מי . אין לי חברים שחושבים על זה בגיל הזה ... חוץ מג'ולי ...

 אבל ג'ולי .... לפעמים היא רוצה להיות איתי ולפעמים לא אני לא מבינה אותה :P

חבל שאין לי עוד חברים כמוהה , כי אני ממש רוצה ....

אני מתה לצאת למסיבות וכאללה , להכיר עוד ילדים מעבר למקום המסריח שאני גרה בו  ........

אבל אין לי עם מי , באמת שאני לא יודעת מה לעשות הייתי מתה לעבור נגיד לתל אביב . 

עצווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווות ?

תוודה :))

אהה  ועיצבתי כמה דברים בפוטו :::


 זכויות יווווווצרייים עליייייייי (?) אני הכנתי , תגיידו אם אתם לוקחים , ואם לא מזיק קרדיט

:P



מוחעחע , כן , אותו דבר גם כאן , העתקת ? תגיד , + אם לא כואב קרדיט :) 
נמנמנמנמנמנמ , וזהווו ^^^^
מממממ ביי ביי 

נכתב על ידי Im Not Fuckin Perfect , 20/10/2011 14:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WE MISS YOU


גלעד חוזר . 

אחרי 5 שנים מסריחות בהן למדינה היה חשוב לעשות דברים אחרים מאשר להחזיר חייל מסכן חזרה לביתו החם . 

אני כבר מדמיינת את זה . בדרך בין מצריים לישראל הוא כבר מתחיל לחשוב איך הכל יהיה . 

הוא יושב לו בשקט עם חיוך על הפנים מחכה לראות את ישראל , כמה היא השתנתה ב-5 שנים האחרונות ,

הוא יקח את הטלפון שיחכה לו ברכב שמה , "הלו , גלעד ? זו אמא " דמעות עולות לו על הפרצוף ומציפות אותו ,

הוא ידבר עם אמו בזמן שהוא בודק את התיק עם הדברים מהבית "הבית... " הוא ממלמל לעצמו מתוך געגועים .

הוא מגיע לישראל , השמש החזקה , האור יום שלא ראה במשך 5 שנים , 

מסנוורות אותו , הוא נכנס אל המרפאה בתקווה שהוא בסדר ושאין שום דבר שהוא בסכנה .

לאחר הבדיקות , הוא יטוס לבסיס בתל-נוף , בזמן הטיסה , הוא חושב לעצמו , אמא , כמה היא השתנתה , אבא , איך הוא נראה , 

מה שלומם , הכל בסדר , איך היה כל הזמן הזה בלעדיו ...

הוא יורד מהמטוס ... הוא רואה את נתניהו ובני גנץ , שניהם עם חיוך על הפנים המייצג הצלחה במשהו נוסף ,

הם שניהם לוחצים לו את היד בשמחה , "אמך ואביך בפנים " הוא הולך לאט , בצעדים הכי מאושרים בחיו .

הוא נכנס לחדר שהוכן במיוחד בשביל הרגע הזה .

הוא פותח את הדלת לאט ורואה את אמו האביו מתפללים ומחכים לראותו .

הוא את אמו ואביו ומחיל להיות מוצף בדמעות ... דמעות של אושר , שמחה , אהבה , תקווה .

הוא נותן להם חיבוק ענקי , החיבוק הענקי שהיה צריך מהרגע הראשון שנחטף , החום ואהבה שהיו חסרים לו ב5 שנים האחרונות ,

שאף אחד לא היה יכול להביא .

לאחד הפגישה עם הוריו והטקס הפשוט ללא כלי תקשורת .

לאחד מכן הם עולים ביחד למטוס לכיוון ביתם .

הם מגיעים לביתם רואים את כל כלי התקשורת המחכים מחוץ לבית , מנסים להשיג את הכתבה הכי טובה , אבל עדיין אכפתיים בערך

לעדינות שהם צריכים להשתמש בה .

הוא עומד בפתח ביתו , והמילים שהוא חיכה להגיד במשך 5 שנים ...

"...סוף סוף בבית..."

 

 

נכתב על ידי Im Not Fuckin Perfect , 16/10/2011 13:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WHERE IS THE LOVE ?


מתי תבין את זה ? 
אני כלכך מחכה שתבוא אלי ותגיד , "אני מאוהב בך כבר הרבה זמן , הייתי רוצה שנהיה חברים "
מה קשה , מה קשה כלכך . ?
בחיים שלי לא בכיתי בגלל איזה בן שאני מחבבת , ולא חשבתי שאני מחבבת אותך עד כדי כך .
אבל פאק איט .
מכיתה אולי ה' אני מחבבת אותך !!
איך המוח שלי לא קלט את זה : "אני מאוהבת בבנאדם !"
אני כל הזמן חושבת עליך , אבל אתה שם עלי , אבל לא כמו על ילדות אחרות .

ברור שתדבק לבנות אחרות שהן יותר נמוכות ממני או יותר רזות ממני .

ברור שאותן תחבק ותדבר איתן , ואלי בקושי תתקרב .

אתה מחשיב אותי רק לידידה , וזה כואב , אתה לא מבין כמה זה כואב בלב .

עם חברה טובה שלי יש לך סוג של רומן . ואני מבחוץ נראית , "יאי אני כלכך שמחה בשבילכם ! אתם כלכך מתאימים !"
ומבפנים אני רוצה לפרוץ בבכי . למה לי אין רומן לא ברור אתך , למה חצי מהשכבה חושבת שיש לי סוג של רומן עם איזה ילד ,
אני בכלל לא מחבבת אותו , הוא רק ידיד , לא יותר . לי יש תחושה שהוא מחבב אותי , לא יודעת , לא בטוחה .
אווווווווווווווף .
למה אתה לא מתייחס אלי כמו אותו הילד שחצי שכבה חושבת שיש בנינו משהו .
למה אני לא יפה מספיק בשביל שתביא לי חיבוק אומלל . למה שאני רואה אותך אתה עושה לי רק פרצוץ מצחיק , אני מחייכת וזהו נגמר הסיפור .

אי אפשר לקרוא אותך בנאאאאדם ! תהיה קצת יותר שקווף ! אני מתחננת !
אני ממש רוצה לדעת מה אתה מרגיש כלפי , או אולי כלפי מישהי אחרת .

ברור שאם התשובה היא שלילית אני אתאכזב , אבל לפחות אני אדע ואני לא אשקיע על זה מחשה של שעות .

אני ממש לא יודעת מה לעשות . אני בחיים לא אמרתי על מישהו שאני מאוהבת בו , אפעם לא אמרתי למישהו שאני אוהבת אותו .

אני פשוט לא מסוגלת , אני רק אומרת שאני מחבבת +++ .

אבל הוא . מה לעשות אתך בנאדם ? אני כבר לא יודעת להרגיש .

הכל לא ברור . הכל מסובך . אני לא מאמינה שאני אומרת את זה . 

פעם ראשונה בחיים שלי שאני מעיזה לומר ........

אני אוהבת אותך :'( 


נכתב על ידי Im Not Fuckin Perfect , 12/10/2011 20:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

273
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm Not Fuckin Perfect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im Not Fuckin Perfect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)