לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I think In 2000 ways

אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום

Avatarכינוי:  Brit97

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

יום כיפור שלי


גם השנה אני לא מתכוונת לצום, כמו שכתבתי באחד הפוסטים הראשונים לבלוג (הבלוג חוגג שנה! ווהו קול

אני לא מאמינה בלסבול 24 שעות ובכך לכפר על חטאים של שנה שלמה. אני מאמינה שלבוא לבן אדם ולבקש סליחה זה הדבר האמיתי

תמיד אהבתי את יום כיפור. שקט, אין מכוניות, צלצול פעמוני האופניים ממלא את הרחובות, חילונים לבושים לבן הולכים להתפלל.

השנה אני אקדיש את יום כיפור לפגישה עם החברים, במקום שכל העיר מתכנסת בו. יום כיפור זה אחלה זמן איכות, באמת!

תנצלו את היום הזה, גם אם אתם כופרים כמוני. תתנתקו מהפלאפון ומהמחשב וצאו לדבר עם חברים, לפגוש אנשים. תיהנו מהשלווה שמופיעה פעם בשנה.


אגב, כשאתם מאחלים למישהו שיהיה לו "צום קל" אתם מפספסים את כל הפואנטה בצום

חתימה טובה לכולם! סבבי

 

נכתב על ידי Brit97 , 25/9/2012 14:07  
הקטע משוייך לנושא החם: גמר חתימה טובה ישראבלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrit97 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brit97 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)