לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I think In 2000 ways

אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום

Avatarכינוי:  Brit97

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

הפלאפון שלי


ישרא ביקשו שאספר על הפלאפון המדהים שלי, עם כל האפליקציות והאפשרויות החדישות שיש בו.

בפלאפון שלי המשחק הכי שווה הוא סנייק. 

האינטרנט לא קיים. הטאץ' היחיד הוא המגע של האצבע עם הכפתורים.

האפליקציה הכי מגניבה היא ג'י פי אס שאני בספק אם הפעלתי אותו אי פעם.

אסמסים עולים כסף - אין וואטספ.


אני גאה בזה שאני לא מכורה למכשיר הקטן (שגדל לאחרונה) כמו כל החברות שלי.

לדעתי המכשיר עושה הרבה יותר נזק מתועלת. הוא מפיץ קרינה חזקה שמסרטנת. גורם לך להתמכר אליו. אתה כל היום עסוק בתקתוקים. הצורך לדעת מה חדש בכל רגע נתון, בכל שניה, לא קיים אצלי.


אני גאה להחזיק במכשיר מסוג NOKIA

אני גאה לסרב לאבא שלי כשהוא שואל אם אני רוצה אייפון.

"לא עדיין" אני אומרת לו "תן לי לחיות בדרך קצת שונה מהעולם. דרך שמעט מאוד אנשים כיום בוחרים בה"

חיוך קטן מתגלה בזווית הפה שלו "אני גאה בך על שבחרת את הדרך הזאת"


 

נכתב על ידי Brit97 , 29/9/2012 03:13  
הקטע משוייך לנושא החם: המכשיר הסלולרי שלכם
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrit97 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brit97 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)