לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I think In 2000 ways

אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום

Avatarכינוי:  Brit97

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

בוקר טוב!


הצלצול של השעון המעורר כבר נמאס עליי, זה אותו הצלצול כשמתקשרים אליי אז כשאני שומעת אותו אני "קופצת" לשניה ואז נזכרת שזה רק השעון והשעה היא שבע בבוקר. למה שמישהו יתקשר בפאקינג שבע בבוקר?!

חשבתי עכשיו להחליף לשיר יותר קצבי או סתם משהו אחר שאני אוהבת כדי שיהיה לי כיף על הבוקר לשמוע את השיר

הגעתי למסקנה שאחרי שבוע אני אשנא אותו, וחבל

אז נשארתי עם הצלצול הזה. הגורל של קורט קוביין לא צריך להיות כשל הריגנטון המעפן מבית היוצר נוקיה

שבת שלום אנשי ישראבלוג חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי Brit97 , 19/10/2012 16:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrit97 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brit97 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)