לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

היום


הצפירה תפסה אותי מנמנמת במיטה של זוגתי. באמת חשבתי שנקום לפני הצפירה, כי הלכנו לישון בשעה יחסית סבירה, אבל כשקמתי הבוקר וראיתי שהיא פשוט לא קמה, המשכתי לנמנם ברוגע ולא שמתי לב לשעה.


הראש שלי התעורר ברגע ששמעתי את הצפירה, אבל לא קמתי מהמיטה. זה טיפשי, לעבור ממצב של שכיבה עם חברתך הישנה במיטה לעמידת דום, חוץ מזה מי אמר שחייבים לעמוד בשביל לכבד משהו? למה אי אפשר לשבת או לשכב?


אז נשארתי לשכב, והרהרתי. הרהרתי בפוסט הזה, ושוב חשבתי כמה הוא צודק. הרהרתי בשיחה שהייתה לי עם אמה של זוגתי אתמול בערב על השואה, ועל הסיפורים המשפחתיים שהיא סיפרה לי. הרהרתי בסבא וסבתא שלי, שכמעט אף פעם לא דיברו על מה שעבר עליהם, ושלא היה נעים לשאול אותם כי כשהם דיברו על זה הם תמיד בכו, וזה קורע לב לראות את סבך וסבתך בוכים ולא מצליחים לדבר. הרהרתי בכך שעכשיו הם זקנים, גופם בוגד בהם, סבתי כנראה לא תזכה לחיות עוד הרבה, וכבר עכשיו היא חיה בסבל... ואני לא אדע מה עבר עליה.


כך הרהרתי.


הצפירה נגמרה. נותרתי עם הרהורי לכמה שניות ואז ראיתי את זוגתי נעה במיטה, ובלי לפקוח עינים מושיטה את ידה אלי.


הסתכלתי לרגע על היד, ואז לקחתי אותה בידי ונשקתי אותה בברכת בוקר טוב.


 

נכתב על ידי , 8/4/2013 14:28   בקטגוריות אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)