לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

עומס


מתנצלת על המחסור בעידכונים ו/או תגובות. היה לי שבוע עמוס ובקושי הייתי על המחשב.

לזגזג בין היפנית, בת הזוג שמרגישה קרובה מתמיד וביקשה שנעשה עוד סקס כי היא מתגעגעת (!!!) והשינוי שעשיתי באורח חיי הספורטיבי זה לא קל, אבל בכנות - אני מרגישה שאני הולכת בדרך נכונה כרגע, וזה משמח אותי. לו רק יכולתי להחליט מה ללמוד... וגם השינוי בעבודה לא קל. מרגישה כאילו שמים עליי קצת יותר מדי בעבודה... נשארתי אתמול כמעט שעה אחרי הזמן לסיים משהו ואני יודעת שבראשון אני חוזרת ליום עמוס... דיי מתסכל. אם ככה נראית עבודה אמיתית, אין לי למה לשאוף ><

לגבי השינוי שעשיתי - החלטתי מהשבוע ללכת שלוש פעמים בשבוע לבולדר, במקום פעמיים, ולעשות יותר כושר בבית. הסעיף השני קצת קשה לי, כי אין לי משמעת עצמית בשיט... נראה איך זה יילך. שקלתי לעשות מנוי לחדר כושר לימים שאני לא בבולדר, אבל אני לא מתה על חדרי כושר, מה גם שזה אומר להוציא עוד כסף... שוב, נראה מה יהיה.

כמו כן, היום הייתה לי פגישה עם הפסיכולוגית, אחרי שבועיים שלא היה. דיברנו על אותה תובנה שהייתה לי, זו שאני לא רוצה לדבר עליה, והגענו למסקנות דיי מעניינות. יש לי הרבה לחשוב עליו, וכמובן אני לא חושבת בכלל. כל הכבוד.

 

ולנושא אחר - עוד מעט יש בעיתון הארץ את תחרות הסיפור הקצר, ושקלתי להשתתף. העניין הוא שאין לי שום דבר שאני מרוצה ממנו... אבל אני אשמח לביקורת. אם אני אפרסם את הסיפורים שאני שוקלת להגיש מהם כאן, האם תהיה היענות ותוכלו לעזור לי לבחור, והאם שווה לי בכלל לגשת?

 

וזהו. מקווה ששבוע הבא יהיה לי יותר זמן, אבל אם לא - זה לא אישי. מבטיחה.

נכתב על ידי , 24/1/2014 16:01   בקטגוריות אופטימי  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-14/2/2014 12:15




Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)