לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

עזרה! ושוב שלום [=


אז קודם כל - תודה לכל התגובות על הפוסט הקודם! ולכל הגעגוע שחלק מהקוראים הביעו. באמת לא חשבתי שאנשים יתגעגעו אליי בגלל בלוג, וזה אכן חימם לי את הלב. תודה רבה!

ונמשיך.

למה לא הייתי פה? הדברים הרגילים - עבודה, בולדר, קיסקי, משפחה, חברים. נשמע חיובי, אבל אני מרגישה לפעמים שאני נחנקת, שאין לי זמן באמת לעצמי. אני מרגישה שאני מאבדת מהאינטלקט שלי, הופכת להיות אדם... רגיל, חלק מהעדר שחי את חייו בלי לחשוב ובלי זמן לעצמו, וחושב שאלו חיים. היו תקופות בחיי שחשבתי שעדיף לי להיות אדם כזה, אבל רק אם אאבד את הזכרונות מאיך שהייתי קודם לכן, או אוולד מחדש. כיוון שלא זה ולא זה קרה, אני פשוט מרגישה כאילו אני מתנוונת...

התקבלתי לטכניון, לביוטכנולוגיה והנדסת מזון, ולשלוחה ברחובות של האונ' העברית, למדעי בעלי החיים. יש לי עוד סוף החודש להחליט, או במקרה הכי גרוע לשלם את המקדמה לטכניון ואז להתחרט לפני שיהיה מאוחר מדי. את זה כבר עשיתי בעבר, אז אני יודעת איך זה עובד. קבלתי את החדשות רק ביום רביעי, אז עדיין לא הספקתי לחשוב על זה ברצינות. הגיע הזמן לעשות את זה ><''

השבוע קיסקי התחילה ללמוד בטכניון, והיא גם החליטה שבא לה לעבוד בסופי שבוע. אני רואה אותה פחות באופן משמעותי, וזה מעציב אותי. יחד עם המחויובות הרגילה למשפחה וחברים, אני מרגישה שאני בקושי מבלה איתה. זה מעציב אותי עוד יותר.

התחלתי לראות "Shingeki no Kyojin", והבנתי שבאמת אין לי זמן לאנימה! שזה עצוב, כי יש כנס עוד 10 ימים בערך ותכננתי לגמור את הסדרה ולהתחפש למישהו משם, מי שאמצא לנכון. אני מקווה שאראה מספיק בסופ"ש בשביל להחליט, כי אני לא רוצה שזה יהיה הפורים הראשון שלי שאני לא מחופשת, ולא בכלל שבאמת אין לי ברירה (הפורים היחיד שלא התחפשתי בו עד כה היה בשנה הראשונה של הצבא, שבאותו זמן הייתי בקורס מרבית זמני, ולא נתנו לי לצאת להארוקון).

אבל האם בגלל כל זה קוראים לפוסט, בין היתר, "עזרה"? לא ולא! הנה מגיע החלק שלכם.

דבר ראשון - אם יש לכם רעיונות לתחפושת אנימה קלה ומוכרת (מהמילה familier, לא selling), אני מאד אשמח!

דבר שני, ויותר חשוב - בשביל שלא אזניח את קוראיי היקרים, החלטתי להשקיע יותר בבלוג, בכמה אספקטים. הבעיה היא שאני גרועה בחרא הזה, וצריכה המלצות.

קודם כל - עיצוב כללי. האם לשנות? להשאיר? אם לשנות - אילו רעיונות יש לכם?

בנוסף - רשימות. אני ממש גרועה בזה... אלו רשימות כדאי לי לעשות? מה לשים בהם? אני אשמח גם לעשות רשימת דברים לעשות, גם בשביל לעודד את המוטיבציה שלי לחיות בכללי, אבל אין לי רעיונות! מה אתם הייתם רושמים? מה אתם חושבים שמטרה טובה? איך מגיעים למה לרשום מלכתחילה?
וזהו בינתיים! שיהיה לכם סופ"ש נעים, ואני אכן שוקלת לפגוש אנשים בהארוקון, אבל רק כאלה שאני באמת סומכת עליהם. יש לי הרגשה שאתם יודעים מי אתם... אז צרו איתי קשר אם בא לכם ונתכנן!
נכתב על ידי , 7/3/2014 13:11   בקטגוריות כנסים ומפגשים, אופטימי, פסימי, עבודה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-15/3/2014 12:32




Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)