לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

דיליי יום הזיכרון


רציתי להתלונן על יום הזיכרון. רציתי להתלונן על זה שהוא כבר איבד הרבה ממשמעותו. רציתי להתלונן, בעיקר, על איך ששולטים לנו בתכני הטלוויזיה. מילא לא לשדר בערוצים הרגילים, כי זה משהו כזה אוניברסלי וכלל ארצי וכן רוצים לכבד את המעמד, אבל זה שמורידים תוכניות מסוימות מה-VOD זה פשוט לא בסדר. מה אכפת לכם אם אני בוחרת לראות משהו קצת שמח ביום הזיכרון? אולי אני צריכה להתאוורר? אולי לא בא לי להיות עצובה כל הזמן? זה כמו שאני אבוא לקבוצת אנשים ואגיד להם "אני בדיאטה וזה עושה לי עצוב אז כולם אוכלים מעכשיו ליום שלם אך ורק ירקות כדי להזדהות איתי, ועם כל עושי הדיאטה!". חוץ מזה שזה מעודד הורדות פירטיות ובכך זה בעצם פוגע בכלכלה והדבר יוביל את מדינת ישראל לאבדון בלתי נמנע. ובכלל, זה ממש לא יפה כלפי אזרחנו הערבים. מצד שני, כל היום הזה, ויום העצמאות שלאחריו, לא יפים לערבים. נו מילא.

רציתי להתלונן גם על זה שיום הזיכרון והעצמאות צמודים זה לזה. אני עובדת ביום הזיכרון, ורוצה לאחל לאנשים חג שמח - אבל לא, אני לא יכולה כי אני לא מרגישה נעים, כי טכנית אנחנו עדיין מתאבלים. מוזר להתכונן למסיבה - כשאתה עדיין באבל. זה גם מפחית מעוצמת האבל לדעתי. קצת מרגיש כאילו אתה רק מחכה שהיום הארור הזה יגמר בשביל שהלילה יגיע ותוכל לחגוג, ובעצם אתה לא משקיע מחשבה בנופלים, אלא חושב כמה זה מבאס שאין כלום לראות בטלוויזיה, כדי שתוכל לנוח כמו שצריך לפני ערב יום העצמאות.

אז רציתי להתלונן, באמת, אבל הנה הגיע סוף יום העצמאות, ורק עכשיו הספקתי להתיישב ליד המחשב. חבל.

נכתב על ידי , 6/5/2014 21:40   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: המדינה שלי
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-17/5/2014 17:52




Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)