לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

מאיפה להתחיל?


אז למי שעוקב, עבר קצת זמן מאז שחזרתי מחו"ל, כמעט חודש ככה, אז סליחה על הנטישה הקלה.

בכנות, בזמן האחרון אין בי את הדחף לכתוב. אני לא יודעת למה. אולי זה כבר לא מספיק לי יותר.

בכל אופן, אין לי כוח לכתוב המון, אז אכתוב בקצרה.

הנסיעה לא הלכה משהו בכלל. כנראה בגלל שבאיזשהו מקום סמכתי על הנסיעה הזו שתרגיעה אותי לקראת אירועים משמעותיים שהולכים לבוא וזה לא קרה, היה לי משהו שמזכיר התקף-פניקה ברכבת חזרה לשדה התעופה בצרפת (מזכיר, כי מעולם לא אובחנתי ואני קטונתי מלדעת) ומאז ועד היום אני פשוט... עצובה. מאד.

מה זה אומר בעצם? שכל עוד אין לי משהו שיעסיק אותי, אני פשוט אשקע למרה שחורה, לעיתים שחורה-משחור, שאז היא דביקה כמו זפת ומאד מאד קשה לי לצאת ממנה. כל דבר קטן יכול להוריד אותי למטה, ואז הראש שלי מעמיס עוד הרבה דברים שלילים אחרים, שרק מחכים לצאת החוצה, ואני שוקעת מתחתיהם. אני יודעת שהפתרון הוא להתמקד בקול הטוב, הקול שמזכיר לי שיש דברים טובים בחיים, אבל הבעיה שלי היא שבמצבים כאלה, הקול הזה נהייה חלש, עד בלתי קיים, ובלי עזרה חיצונית אני לא יכולה להתמקד בו. זה יוצר מצב שאני מאד תלויה באחרים, שזה דיי אומר קיסקי והפסיכולוגית, שזה מרגיז מאד, כי לא רק שאני חלשה ולא מסוגלת לעמוד בזה בעצמי כמו שאני אמורה, אני תוך כדי מטריחה ומעמיסה על אחרים. זה גורם לי לפעמים להרגיש עוד יותר רע עם עצמי לאחר מכן, אבל כרגע זה הפתרון הכי אפקטיבי, כי לבד אני פשוט שוקעת, וזה מאד לא טוב.

כמובן שלא קורים רק דברים קטנים, ואולי בגלל זה כל המצב הזה כאן מלכתחילה: ההכנות לתחילת הלימודים, כולל שבוע הכנה שנגמר אתמול, והעבודה החדשה שהתחלתי לעבוד בה מאז חזרתי מחו"ל, ולצערי כפי שהתגלה לי אאלץ לנטוש כשאתחיל ללמוד, מעמיסים עליי מאד, ונמצאים כמו ענן מעל ראשי באופן כמעט תמידי. אני גם לא יכולה לומר כלום להורים שלי, מהחשש ש... טוב, שהם ידעו כמה חלשה ורכרוכית הבת שלהם, או לפחות שזה יחזק את המחשבה הזו כי יש לי הרגשה שהם יודעים. הם כל כך חזקים, שניהם... ואני לא שווה להם. אפילו לא קרובה.

בכללי, ככל שעובר הזמן ואני חושבת על אוניברסיטה, עבודה נוכחית, עבודה עתידית, ומה מצופה ממני בעתיד ותהיה על מה אני רוצה... אני פשוט מגיעה למסקנה שאין לי עתיד. לא באמת. כנראה אמשיך לחיות כי אין לי משהו יותר טוב לעשות, אבל אלו לא חיים שאהנה מהם, כנראה. לא משנה באיזו דרך בחיי אבחר, אני יודעת שאתחרט, שהיא לא תספק אותי. העתיד לא מושך אותי כלל וכלל, אלא נראה יותר כמו דבר שאני חייבת להתקדם לתוכו, שוקעת בו לאט לאט ובלי שליטה, בעוד אנשים מסביבי שוקעים גם. חלק ישקעו לפניי, ואאלץ לחזות במותם לאט לאט עד שיגיע תורי, לטבוע בתוך הבוץ המזויין הזה.

ככה זה.

אני כן מרגישה שימחה, הודות לקיסקי ולחברים הנהדרים שלי, אבל המוח שלי שיכנע את עצמו שזוהי רק אשליה, משהו שאחנו חייבים להאמין בו כדי שלא נשים לב שאחנו שוקעים בתוך בוץ מסריח, אז לצערי זה לא עובד ליותר מדי זמן.

אז אני משתמשת באשלייה אחרת - תעסוקה. עבודה, אנימה, משחקים - רק לא לחשוב. רק לא לחשוב.

יצא קצת ארוך בכל זאת. נו מילא.

נכתב על ידי , 19/9/2014 12:22   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-28/9/2014 11:54




Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)