לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


מעניין איך שפרידה זה ממש כמו גמילה. המוח שלי, מומחה הדחקה שכמותו, לא נותן לי לחשוב עליה, אבל לגוף יש תסמיני גמילה - היד מושטת לטלפון כל הזמן, רצון לשתף כל חוויה, כל מראה או שנינות חולפת, כרגיל. אני עדיין לא מעכלת שהיא לא חלק מהחיים שלי, למרות שזו הייתה יוזמה שלי. עדיף לה בלעדיי, בזה אני בטוחה, ובכל זאת אני אוטומטית חושבת שזו רק הפסקה, ושאחרי זה אנחנו נחזור זו לזו, חזקות ואוהבות מתמיד. בכל זאת, עברו בקושי 24 שעות. לא מספיק זמן לקלוט.

אני לא יודעת אם אמצא עוד מישהי כמוה. אני יודעת שזה מה שחשבתי גם על הקודמת, אבל במקרה ההוא אני רציתי מישהי אחרת, ולא האמנתי שאני יכולה להשיג אותה. הפעם אני לא רוצה אף אחת אחרת. היא גרמה לי לחשוב על דברים שהפחידו אותי כל כך - משפחה, חיים בוגרים. עדיין לא קיבלתי את האפשרות שאלו דברים שיהיו בחיי, אבל איתה זה עוד איכשהו נראה אפשרי. ביחד.

ואני שומרת על עצמי עסוקה. גם בגללה, וגם בגלל מה שמסתתר מתחת. האפלה הזו שמאיימת למשוך אותי, פעם אחרי פעם. החברים אתמול תפסו אותי חזק-חזק כדי שלא אכנע, ושמרו אותי כל הערב קרוב, צוחקת ושמחה, ורק לרגעים החיוך דועך, ועולה מחנק בגרון. רק לרגע - ומהר להתאושש, כי אסור להיכנס לזה. אולי בגלל זה המוח נכנס להדחקה - כי לא נתתי לו ליפול כשהיה לו הכי קשה.

גם עכשיו אני עסוקה - בולדר, לימודים שקשים כרגיל - ואני לא מרגישה כלום. מוזר לי שאני אפילו "שמחה", "במצב רוח טוב". איך אני יכולה להיות ככה בידיעה שלא אראה אותה יותר?

ואולי בגלל זה אני כותבת - בניסיון להכניס את זה למוח שלי. נכון, אולי זו תהיה רק הפסקה, אבל את זו שהתעקשת שזו לא תהיה. או שנשארים ביחד ונלחמים או שנפרדים לנצח. את והאונכיות והעצב ההרסניים שלך. והקנאה. זה הכל בגללך. הכל את. טינופת. את הרסת אותה.

אסור לי לבכות כאן. אני מוקפת אנשים כי יצאתי מהבית ללמוד עם חברות כי ידעתי שלא אתרכז. לא שכאן אני מרוכזת, כפי שמשתמע מכתיבת פוסט זה, אבל זה קצת יותר טוב.

אני רוצה לשלוח לה את הסרטון המגניב 9גאג.

אני רוצה לספר לה כמה אמא שלי מרגיזה.

אני רוצה להתנצל. שוב. ושוב. ושוב.

אני רוצה לומר שאני יכולה להשתנות, אבל שתינו יודעות שאני לא יכולה להבטיח כלום.

ועדיין.

נכתב על ידי , 20/12/2014 16:51   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-7/2/2015 13:39
 



לעוף


למה לעוף עדיף על ליפול? בתוך רגע עלתה תמונה בראשי של אדם חזק, מופלא, נוסק לשמיים בביטחון ואחידות, וכמה האדם הנופל לא משתווה לו, רפוי וחלש, איבריו מטלטלים בחוסר שליטה, והוא אינו יכול לשלוט עוד בגורלו.

כן, הרהרתי לעצמי, עדיף לעוף ולא ליפול.

המחשבה הזו כל כך שונה ממה שחלף בראשי לאחרונה, שהיא הפתיעה אותי.

 

 

 

בגלל זה

נכתב על ידי , 11/10/2014 12:02   בקטגוריות אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-15/10/2014 16:31
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)