לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לעוף


למה לעוף עדיף על ליפול? בתוך רגע עלתה תמונה בראשי של אדם חזק, מופלא, נוסק לשמיים בביטחון ואחידות, וכמה האדם הנופל לא משתווה לו, רפוי וחלש, איבריו מטלטלים בחוסר שליטה, והוא אינו יכול לשלוט עוד בגורלו.

כן, הרהרתי לעצמי, עדיף לעוף ולא ליפול.

המחשבה הזו כל כך שונה ממה שחלף בראשי לאחרונה, שהיא הפתיעה אותי.

 

 

 

בגלל זה

נכתב על ידי , 11/10/2014 12:02   בקטגוריות אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-15/10/2014 16:31
 



נושאים חשובים לפני טיסה!


דבר ראשון, מזל טוב לישראבלוג וכל זה. happy happy joy joy (מי שיודע מאיפה זה מקבל דיי מה שהוא רוצה, כי אין מצב שתזהו OO'')

ועכשיו, כמה עידכונים קלים:


* ב19 לחודש לקיסקי ולי היה שנתיים. יאי~~~ איזה יופי D= רציתי לחגוג ברצינות אבל קיסקי ביקשה שלא כי טסים לדיסני ונחגוג שם, ולא בא לה להוציא עוד הרבה כסף, אז התכנון היה ללכת לסרט ואז לעשות פיקניק איפשהו. אבל מה - מסתבר שמישהו היה צריך לבוא לתקן לה את המיטה, ושני ההורים היו מחוץ לבית, אז נאלצנו להישאר עד שהוא סיים. אז עשינו פיקניק על המיטה שלה, שזה פשוט אומר לקחת את הפטל והסורבים שקניתי ולאכול על המיטה שלה >< קצת התאכזבתי... אבל כשהיא מתרפקת עליי בחיוך חמוד ואוהבת ש"לא אכפת לי אפילו לבלות יום רגיל איתך, פשוט העיקר שאנחנו ביחד." ו"בכלל, אני אוהבת גם פשוט לשבת איתך ולראות טלוויזיה. כל עוד אנחנו ביחד אני שמחה." אני לא יכולה להישאר מאוכזבת כל כך 3> לפחות ראינו סרט. "המעניק". היה חביב, יש לו פוטנציאל לא ממומש לדעתי, והרבה דברים שלא היו ברורים לי עד הסוף. אולי הייתי צריכה לקרוא את הספר... מילא.

למרות שאמרנו בלי מתנות, לא יכולתי להתאפק וקניתי לה מהדורה קשיחה של הספר האהוב עליה ביקום עם חתימה של הסופר. היה גם ציטוט רנדומלי, אבל הוא בחר סתם משהו... בכלל לא התאמץ המניאק >< אבל לפחות הוא חתום. היא מצאה אותו יומים לפני התאריך! כעסתי עליה כי היא הרסה לי את ההפתעה ;; אבל היא התלהבה ממש, ועכשיו היא קוראת בו כל הזמן, אז לפחות זה ^^ בגלל זה היא אמרה שהיא תכין לי מתנה, אבל היא עדיין לא מוכנה. מעניין מה זה...


* קשור לעניין קיסקי - כבר כמה זמן שפשוט לא בא לי סקס. זה קצת מדאיג אותי, כי זה מלא זמן. כמה שבועות... אולי חודש? זה מוזר לי כי זה לרוב לא קורה. אני עדיין עושה עם עצמי לעיתים רחוקות, אבל זה רק אם אני לא מצליחה לישון. גם אם יש לי חשק, הוא פשוט נעלם תוך כמה דקות.

בגלל שאני בת זוג טובה וכל זה, אם היא מבקשת היא מקבלת, אבל אפילו לראות אותה בזמן האקשן, מה שלרוב גורם לי לתהגרות בשנייה, לא הזיז לי בכלל. אפילו השתעממתי קצת! שזה קשה, כשבחורה סקסית להחריד שוכבת מולך וגונחת.

מדאיג אותי שזה לא יעבור... כי יש לי משהו בראש שהגיע למסקנה שסקס לא שווה את הטרחה, שזה כל כך מעייף ומתיש בשביל דיי כלום, שאני יכולה להשיג אותו, ואולי יותר טוב, דיי בעצמי. אני לא כל כך יודעת מה לעשות, אז אני דיי מקווה שזה יעבור לבד. אם זה לא יעבור... אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה. קיסקי גם כל הזמן מנסה לפתות אותי, בחורה מסכנה... אני לא רוצה לאכזב אותה... ממש מקווה שזה יעבור כבר.

 

* בחמישי היה כנס. למרות שהייתי לבד רוב הזמן, היה כיף~~ עשיתי מלא קניות שוות ממש והלכתי לכמה מההרצאות, ששתיים היו נהדרות (זאת על הגהינום וזאת על האנימציה המושקעת יותר ופחות וכל זה), והשלישית פשוט... מוזרה בצורה רעה ולא מעניינת כפי שציפיתי שהיא תהיה (ההרצאה על הtrap. ציפיתי למשהו אחר...). סאייג'י הספיקה לבוא לקצת (היחידה שיכלה, כי גם הייתה הופעה שכולם העדיפו להוציא את הכסף עליה ושטויות כאלה), והיה כיף ביחד כרגיל [= גם נפגשנו אתמול בשביל לקנות משהו לדירה החדשה של שני חברים טובים שעברו למרכז (מה שדיי שבר לי את הלב. אני מתה עליהם ועכשיו הם רחוקים נורא ;;) ולהיפגש לקפה עם מישהי מהעבודה הקודמת שלי/העבודת קיץ הנוכחית של סאייג'י, אז פטפטנו הרבה על מלא שטויות והיה נחמד ביותר. היא גם נוסעת לחו"ל בחמישי! צחקנו שאולי ניפגש בנתב"ג, ובכלל אולי נפגוש את אמא שלי בדרכה חזרה מברלין. מסתבר שהיא חוזרת בדיוק כשאני נוסעת XP נו מילא.

אגב, לא קניתי מאנגות בכלל למרות שממש רציתי. למה? כי המחירים שוב עלו וזה כבר פאקינג בלתי אפשרי! זו פשוט חוצפה! ולכן, חשוב לאוהבי המאנגות שביניכים!!! ממליצה בחום לעבור לקנות אונליין. כיוון שלרוב הבעיה היא שהמשלוח עולה בערך כמו המנגה, אני ממליצה לקנות מאתרים כמו book depository, בהם המשלוח חינם לחלוטין, ויש לו מאגר חביב ביותר של מאנגות. הוא טוב גם לספרים באנגלית בכללי למעוניינים ^^

 

יש עוד הרבה דברים שטרדו את מנוחתי לאחרונה, אבל אני חושבת שזה מספיק. ביום חמישי לפנות בוקר אני יוצאת לדרכי ליורודיסני! מקווה שיהיה כיף. אחזור בשני ואשתף בחוויות [= אבל רק אחרי הבולדר והתלמדות שיש לי בעבודה פוטנציאלית חדשה, שלצערי טסורו עובדת בה וסידרה לי את הראיון, אבל אני לא יכולה להיות בררנית כרגע... בכל מקרה, בי בי לכולם ונדבר בשני 3=

נכתב על ידי , 26/8/2014 15:27   בקטגוריות כנסים ומפגשים, אנימה, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-12/9/2014 16:49
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)