לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

עייפות


אני מצטערת על חוסר העידכונים. אני מרגישה אין לי זמן לכלום. ללהטט בין עבודה, בולדר, קורס יפנית שהתחיל בשבוע שעבר (וברור שיש שיעורי בית!), זמן עם קיסקי (שלומדת לפסיכומטרי שוב, כי בקודם הייתה לה את הטעות הכי מטופשת בעולם) והכי חשוב- זמן לעצמי, זו לא משימה קלה בכלל, במיוחד לא כשאת קמה כל יום עבודה בסביבות שבע, והולכת לישון ברוב חוכמתך אחרי 12 כי לא היה לך מספיק זמן לעצמך, וגם כשאת נכנסת למיטה את פתאום נורא עירנית ולא מצליחה להירדם.


ולכן, אני לא מעדכנת. ולכן, אני בקושי עושה משהו בשבילי בלבד חוץ מלשחק מייפל סטורי ולקרוא מאנגות מדי פעם, כי אני לא מסוגלת ליותר. ולכן, שואלים אותי בעבודה למה אני מפהקת כל הזמן.


אז מה הפלא שהיום, כשסוף סוף אחרי המחזור ניסיתי לשכב עם קיסקי, פשוט לא היה לי חשק? כלום לא עבד, והילדה המסכנה ניסתה בהרבה מאד דרכים- אבל זה פשוט לא היה לי נעים. זאת פעם ראשונה שזה קורה לי מזה זמן רב. אני מנסה להרגיע את עצמי ולומר שזה מעייפות, אבל מה אם זה לא? כי הרי אני יודעת שמאוחר יותר אני אכנס למיטה ו...יו נואו, וזה ילך חלק. מה הבעיה שלי עם מין זוגי?...


מה שכן משמח אותי בתקופה האחרונה, חוץ מהמייפל וקיסקי, זה היפנית. רק התחלנו, אבל זה ממש כיף, למרות שהקושי, ואני מרגישה כבר שאני יודעת הרבה יותר ממה שידעתי לפני. אני לא יכולה אפילו לדמיין איך אני ארגיש בסוף הקורס! וכמובן שאני הולכת לקורס עם שני חברים טובים שלי, שזה בכלל הופך את כל העניין לכיף יותר! אני מקווה שאני אמשיך להתמיד ולעשות שיעורי בית, למרות הקושי...


אה, משהו שרציתי את עצתכם לגביו, למי שמבין בזה. נכנס לי רעיון לראש שעד שאתחיל ללמוד, אולי אנסה לדובב. תמיד רציתי, אבל התעשייה בישראל נראתה לי מאז ומעולם כל כך... לא שווה את זה, מהרבה סיבות. ובכל זאת, אמרתי לעצמי שאם זו שנה של התנסויות, אולי כדאי לי לנסות. סתם בשביל לא להתחרט על זה בהמשך חיי...


אז! כל דבר שאתם מכירים על תעשיית הדיבוב בארץ, תגידו! אני בעצמי אעשה חיפוש מקיף כשיהיה לי יותר זמן, כלומר בסופ"ש, אבל אני אשמח לשמוע עוד כמובן!


 


ובניסיון להיות אופטימית יותר: כמה דברים טובים שכן יצאו מהיום הזה:


 


מורה ליפנית: אוקי עכשיו נראה איך אומרים ארגנטינה ביפנית- "Arugenchin" (נראה קל לומר כשזה כתוב, אבל לשמוע את זה בלי רפרנס זה ממש לא קל!), עכשיו תנסו לומר את המשפט "Messi wa Arugenchin jin desu" (מסי הוא ארגנטינאי. לא נכון אבל שיהיה).


כל התלמידים: *שוברים את השיניים בניסיון להגיד את זה בתוך משפט*


ידיד שלי: "ארו... ארו... ג'ינג'ין!"


מורה: "לא אל תגיד את זה. זה אומר בולבול."


*כולם (כולל המורה) נקרעים מצחוק ומתחילים לומר ג'ינג'ין בלי סוף.*


 


קיסקי (אחרי הניסיון העלוב לסקס וכירבולים נעימים): "תגידי, מה השעה בדרך כלל?"


אני: "...זו אכן שאלה מעניינת." *מנסה לא לצחוק*


קיסקי: "!!! התכוונתי לומר בערך!!! זה לא מצחיק תפסיקי!!!"


*מה שהתגלגל לקיסקי מנסה להתחבא מתחת לכרית, ואני נקרעת מצחוק ואומרת שזה דווקא משהו נורא דוקטור-הואי לומר.*


 


אני (בהודעה לקיסקי אחרי שהיא הלכה הביתה): "אני קצת מצוברחת. נראה לי זה שילוב של עייפות עם העבודה עם... השאר."


קיסקי: "אז לישון."


אני: "אבל אני בטוח לא אצליח להירדם..."


קיסקי: "לשיר לך שיר ערש?"


אני: "באסאמאס?"


קיסקי: ""


אני: "זה דיי מקסים."


קיסקי: " http://youtu.be/cjyL2Wooh9Q " (לא מופיע כקישור משום מה. פשוט תעתיקו את הכתובת יא עצלנים.)


אני: "אני אוהבת אותך."


ועכשיו אני אלך לישון. בלי מייפלסטורי, כי זה גזל לי את זמן המשחק להיום, אלא אם כן אני אשאר ערה שוב עד ממש מאוחר... ואנחנו מנסים להימנע מזה נכון?

נכתב על ידי , 26/11/2013 22:49   בקטגוריות עבודה, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-14/8/2014 11:05
 



עתיד


רציתי לכתוב על הרבה דברים. על סיפור הזוי ששמעתי, אפילו שניים. על המקרה של הזמר מזווית שתגרום לכולכם לשנוא אותי, ואולי לפרסם כמה שירבוטים אפילו.

אבל יש משהו שחשוב לי יותר.

אם אתם זוכרים, בפוסט שלפני פוסט הפיפי (שקיבל הענות קטנה משציפיתי!) כתבתי שמהשבוע אתחיל עבודה חדשה כמזכירה אישית.

עד יום חמישי זה היה בסדר. בקושי עשיתי משהו ופשוט ניסיתי לקלוט את כל מה שהמזכירה האישית הנוכחית, שאותי אחליף כשתצא לחופשת לידה, מסבירה לי, למרות שהייתי גמורה מעייפות כי קמתי כל יום בשבע, והתעקשתי מסיבות בלתי ברורות ללכת לישון אחרי 12.

אבל אז הגיע יום חמישי.

היו לה סידורים באותו יום, חשובים מאד אפילו, ולכן היא לא יכלה להגיע, אז הייתי שם לבד. היא לא מורה טובה במיוחד, או שאני פשוט לא קולטת דברים טוב כשאני עייפה, אז בקושי זכרתי איך לעשות מה... וקיוויתי שאני אהיה בסדר ופשוט אעשה את מעט העבודה שהייתה באותו הרגע לאט ובזהירות ואבקש הרבה עזרה.

או אז הגיע השותף הבכיר השני. הוא קרא לי לחדרו, הציג את עצמו ואמר שכשלא יהיה לו למי לפנות, כי יש לו שלוש מזכירות ואיכשהו לפעמים שלושתן לא נמצאות, כמו היום, הוא יפנה אליי. הוא עשה פרצוף מהגיל שלי ומזה שאין לי שום הכשרה בתחום שבו המשרד עוסק, ואז משך בכתפיים וזרק עליי טונות של עבודה, שחלקה לא ידעתי בכלל לעשות, בלא להניד עפעף.

אז חזרתי לשולחן שלי, עם המון עבודה בחיקי, הנחתי אותה על השולחן, ואותי על הכיסא, וישבתי שם לרגע.

ככל שהרגע התארך, הרגשתי שאני רוצה לבכות. פשוט להתפטר, ללכת הביתה, ולבכות. האם זה עולם המבוגרים? עובדים בעבודה משעממת מספר לא מבוטל של שעות ביום? זורקים עליך המון עבודה בלי הכשרה מוקדמת ומצפים שתעשה הכל תוך שעות ספורות? אבל למה מתייחסים אליי ככה?? אני רק ילדה!

וזהו.

אני רק ילדה.

בשלב הזה היו לי דמעות בעיניים שממש נאבקתי לשמור שם. אני בת 21. אנשים בגילי מחוץ לארץ כבר סיימו תואר ראשון ואפילו מתחילים לעבוד בעבודה רצינית ובוגרת, ואני לא מצליחה להתמודד עם זה. בראש שלי אני עדיין ילדה, לא משנה כמה אני אנסה להיות האדם האחראי והבוגר שתמיד ניסיתי, וגם הצלחתי, להיות.

אבל תפסתי את עצמי לפני שהמחשבות ישתלטו עליי. יהיה לי זמן לחשוב על זה אחר כך, ועכשיו הגיע הזמן להתמודד עם זה.

אז לא עשיתי הכל. עשיתי מה שאני יכולה, סביר להניח שעשיתי את זה לא נכון אבל לפחות ניסיתי, ויתקנו אותי בראשון, וגם בראשון יסבירו לי את מה שאני לא יודעת. הייתי גאה בעצמי שהצלחתי להשתלט על עצמי, אבל זה בהחלט גרם לי לתהות האם מבחינה נפשית זו העבודה שכדאי שאעבוד בה כרגע.

חזרתי הביתה ולא חשבתי על זה בכלל, אבל יום למחרת הייתה לי פגישה עם הפסיכולוגית.

דיברנו על זה, ודיברנו על הגדילה שלי בכללי. כמה קשה לי לגדול. כמה זה מתסכל שאני לא מצליחה להבין מה אני רוצה ללמוד ולעשות עם החיים שלי, בעוד שמרבית חבריי כבר מסתכלים קדימה ומתחילים ללמוד או להתכונן ללימודים, ומצליחים להתמודד עם עבודות שונות. כמה אני מרגישה תקועה מאחור, נותרת לבד ילדה בגיל שזה כבר לא מתאים. כמה העתיד נראה לי שחור, ומפחיד ועצוב, בעולם הזה שמלא מחויבויות וחוקים ואפור, וכמה קשה למצוא בו את מקומך. כמה אתה בכלל רוצה למצוא בו את מקומך.

היה משהו אחד שלא הספקתי להגיד, שאולי הייתי צריכה- שבגלל כל זה, אין לי למה לצפות לו בעתיד. אני הולכת כי אני חייבת, כי אם אין לי עבודה ואם אני לא אתחיל ללמוד בקרוב אמא תסתכל עליי עקום ותגער בי, וכולם אמנם יבינו אותי אבל ילכו רחוק-רחוק ממני. אבל מלבד הסיבות האלה, שהם לא באמת שלי, אין לי באמת למה להתקדם. יש נקודות אור זמניות אמנם, כמו הבולדר (שיהיה קשה יותר להקפיד עליו בגלל העבודה אבל אני אנסה) וקורס היפנית שמתחיל בשבוע הבא, אבל האם זה מספיק בשביל להחזיק אותי על הרגליים?

היא שאלה אם אני רוצה לעלות לשתי פגישות (דבר שהיא מציעה לי כל כמה זמן) ואמרתי לה שזה יקשה על אמא כלכלית, וגם שאמא תוהה אם זה עוזר לי בכלל, ואולי גם אני תוהה קצת. היא ביקשה ממני לחשוב למה זה לא עוזר לי ושנדבר על זה בפעם הבאה.

הלכתי משם הביתה, עם כל הכובד הזה בתוכי. הדמעות עדיין עמדו לי בעינים ורצו להתפרץ החוצה, באמצע הרחוב, אבל לא נתתי להם. עם כל מכונית שעברה לידי, שקלתי לקפוץ מולה, וכשהחלטתי שזה אנוכי ואני יכולה להכניס אדם לכלא בגלל זה, התחלתי לחשוב על דרכים אחרות.

אבל הגעתי הביתה, התכרבלתי קצת עם הכלבות (תמיד בעלי החיים בבית עזרו לי להירגע לאורך השנים), וראיתי טלוויזיה. לאט לאט התחושה עברה, המוח שלי עשה את ההדחקה שלו כרגיל, וחזרתי לשגרת יום רגילה. קיסקי שאלה לשלומי, ורק סיפרתי שהיה קשה היום כי לא רציתי שזה יעלה חזרה. הלכתי למסעדה עם המשפחה, הזמנתי חברים, הלכתי לישון.

וקמתי בבוקר.

נכתב על ידי , 16/11/2013 11:23   בקטגוריות שחרור קיטור, עבודה, פסימי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-21/11/2013 08:04
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)