לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העמק הגדול


הו יופי, עוד בלוג אנונימי אחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

עידכון... בלעעע


קשה לי לכתוב אחד מהקטעים הרציניים שתכננתי, כי אני מרגישה בזמן האחרון שפחות מגיבים עליהם, ובכללי שהרבה אנשים טובים שהיו חלק מחוויית ישראבלוג שלי פשוט נעלמו. אני לא יודעת אם זה בגלל החופש הגדול/תקופת המבחנים/חום, אבל זה מעציב אותי.

(לאלה שכן מגיבים - לא נשכחתם. תודה רבה!)

אז עידכון קל.

מאז שהפסקתי לעבוד עבר חודש. ניסיתי את מזלי בעבודה מסוימת - אבל היא דרשה ידע קל בבישול ועצמאות מוחלטת. בגלל שבבישול אין לי כל כך ניסיון, ומהמעט שיש לי הגעתי למסקנה שאני איומה בזה - העצמאות דיי נכשלה. מאז... לא כל כך ניסיתי. אני נהנית מהמנוחה שלי, ההזדמנות להשלים קצת סדרות/ספרים. לצערי פחות נפגשתי עם חברים, כי הם סטודנטים בתקופת מבחנים/קורעים את התחת בעבודה/קצין (כן, ביחיד), אבל לא נורא.

אבל לאחרונה החלטתי להתחיל לחפש עבודה בעקבות הוצאה דיי גדולה - קיסקי החליטה, בין אם בשביל להרגיע אותי מהלחץ של הסביבה/שלי לעשות טיול סופר יקר ליפן שאני דיי מפחדת לעשות, הרצון שלה בחופשה או בשביל לחגוג את השנתיים שלנו ביחד בדרך מגניבה, שנטוס ביחד ליורו דיסני! אמנם יחד עם עוד שתי חברות טובות מהצבא, אבל היי, the more the merrier.

כמובן שיורו דיסני + טיסה לפריז זה עסק דיי יקר, אז כן, צריך לעבוד.

הבעיה עם עבודה שאני צריכה משהו מאד... קטן. אני הולכת להיות סטודנטים החל מאוקטובר, אז לא רק שאני ארצה עבודה שיכולה להתאים גם לסטודנטים, אלא שגם עכשיו דיי בא לי לנוח... אני רוצה מעיין השלמת הכנסה חביבה וצידית ולא יותר... ועבודות כאלה קשה למצוא.

האם למישהו מכם יש רעיונות? כמובן שאשמח במיוחד לעבוד במשהו בתחום בעה"ח, כהכנה ללימודים, אבל הסיכוי שאמצא משהו כזה...

אגב הכנה, עזרתי אומץ ושאלתי אחד מהוטרינרים בקליניקה שחיות המשפחה מטופלות בה כבר כמה שנים טובות, האם יש סיכוי שאוכל להתנדב שם כחלק מדרישות הקבלה לתואר שני, וגם בכללי בשביל ההתנסות, והוא היה נלהב בהחלט ואמר שלא רק שאני יכולה להתנדב אצלם (הוא ידבר עם הבעלים של המרפאה כמובן), אלא בנוסף הם גם יסדרו לי בכיף כל התנדבות אחרת שאני צריכה, כלומר עם סוסים וחיות חווה. הוא גם אמר שהוא לא יודע אם זה נחשב, אבל אפשר גם לסדר לי התנדבות בגן החיות... שעל זה חשבתי "לא אכפת לי אם זה נחשב או לא, אני לגמרי מתנדבת בגן החיות!!!". אז הבטחתי לעצמי שקודם אמצא עבודה כדי שאדע מה הלו"ז שלי, ואז אתחיל את ההתנדבויות שלי. זה הולך להיות כל כך כיף~~

וזהו. שיהיה לכם יום חם ומגניב [8

סתם לא. שיהיה לכם יום רווי מזגן!

נכתב על ידי , 29/6/2014 18:09   בקטגוריות אינטרנט, פסימי, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-16/7/2014 21:37
 



החופש הגדול


איך אני יודעת שהגיע החופש הגדול?

שאתמול הלכתי ברחובות ב12 וחצי בלילה, וראיתי מלא בנים שחיפים עם שפם בר מצווה, ומלא בנות 12-14 שלבושות מינימום כאילו הן הולכות לשחות בבריכה, רק עם ג'ינס. וכולם נראו כאילו העולם שייך להם. סנובים.

וכי מצאתי את זה:


 

פושטקים.

תרדו לי מהדשא, כולכם.

נכתב על ידי , 24/6/2014 17:16   בקטגוריות בית ספר, ביקורת  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול!
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuutani Chishikawa ב-25/6/2014 11:03
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,469
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuutani Chishikawa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuutani Chishikawa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)