לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its too late to apologize




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

ריקוד על שתיי חתונות.


זוכרים את הפוסט הראשון שלי? על הילד שחיבבתי אבל ירד לי ממנו כי הבנתי שאין סיכוי, שהבנתי שאנחנו מרוחקים מידיי?

גיליתי שהוא דיי דלוק עליי ושהוא מחבב אותי, ואני מתחילה שוב להרגיש כלפיו את מה שהרגשתי אז.

אבל מהצד השני, הילד שאני מחבבת עכשיו, רק שהוא לא רוצה חברה נכון לבינתיים. ואין לי מושג מה לעשות.

ונכון, אתן תגידו וואלה אם הילד השני לא רוצה חברה אל תלכי עלייו , לכי על הראשון.. אבל זה דיי בלתי אפשרי,

כי אני עדיין מרגישה כלפיו משהו. עזרה ? מישהו ?

 

נכתב על ידי :) mine , 18/10/2011 00:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון ארוך וחדשני במיוחד !


אז איך עבר עליי היומולדת ? סיכום היומולדת בכמה מילים קצרות.. בערך: 

בבוקר החברה הכי טובה מעירה אותי עם מלא בלונים ועוגה, והוציאה אותי מהמיטה.

הלכנו לראות סרט בקולנוע , ואחר כך עם עוד חברה ליוגורטפרי .

הם כיסו לי עיניים בשמיכת סבתא ונסענו במונים , עד לפארק ושם חיכו לי 6 חברות עם

נסטי , צלחות , סכום , בורקסים , עוגות שוקולדים ומתנות ועשו לי פיקניק מאורגן והבאתי מצלמה ,

אז עשינו שם בוק עם מלא מלא תמונות ואחר כך הלכתי לחברה ואז חזרנו אליי כי היא באה לישון אצלי ,

והיא רצתה לראות את הסוכה שלי . עלינו במדרגות ופתאום אני רואה 60 ילד על הגג שלי עם מערכת מוזיקה,

בלונים, חטיפים, פיצות, שתייה . מה לא ? אומיגאד !!!!!! זה היה כל - כך כיף! הופתעתי.

את האמת ? לא הופתעתי . גיליתי על המסיבה הזאת ממזמן , אחרי שקראתי סמסים של חברה שלי בטעות .

לא נורא העיקר שנהינתי ! החברים שלי מדהימים נכנסתי לחדר אחרי שניקינו את הגג וראיתי שהוא מפוצץ

במלא מתנות ! אלוהים זה היה כיף! קיבלתי מלא בשמים, תיקים, בגדים, תכשיטים, ארנקים, כובעים, לקים,

איפור, נעליים, אקססוריז . מה קיבלתי ? זאת לא השאלה הנכונה . השאלה הנכונה היא : מה לא קיבלתי ? 

וה- מתנה בשבילי היא שגלעד שליט חוזר ארבעה ימים אחרי היומולדת שלי! סוף סוף הוא מגיע.

ביניינו , כולם שמחים שהוא יחזור , אבל עם זאת.. הוא לא יחזור כמו שהוא היה.. הוא בטח התפגר, או

קצת קשה לא יודעת אבל עברו עלייו דברים לא קלים ואנחנו לא יכולים לדעת מה קרה לו שם . 

העיקר שהוא חוזר הבייתה סוף סוף אחרי 5 שנים נוראיות של סבל ! חבל שהוא לא חזר קודם ! רגע ,

העיקר שהוא חוזר!


התבאסתי ש לא היה שם .. הילד שאני אוהבת,

הוא היה בצפון בחופשה ארוכה ורק היום הוא חוזר בלילה. בכל זאת, שמחתי לקבל ממנו היום

שיחת טלפון שהוא ממש מתנצל ושהוא יפצה אותי , שיחקתי אותה קשה להשגה ואמרתי לו שאין מצב ,

אבל הוא אמר שאם הוא מבטיח הוא יקים לא משנה מה אני אומר !!! אני ממש מתה לראות אותו.

ואני מכינה מסיבת הפתעה לידיד הכי טוב שלי שיש לו בסוף אוקטובר והוא התנדב לעזור קצת, והוא ביקש

שאני אתן לו קרדיט מהמארגנים אם הוא רוצה שאני אקבל עזרה קריצה ברור שלא סירבתי!

אני , הוא , ביחד , רק שנינו , בלי שום הפרעה , מארגנים ביחד.. אהה.. חלום שמתגשם!


בינתיים הכל סבבהה...

לא הכל לא סבבה, אני צריכה להחליט על האש היום עם חברים שאנחנו עושים הרבה או סיבוב עם המשפחה באיזה

פסטיגל כזה וישיבה במסעדה מפוארת כזאת ? נראלי עם המשפחה אבל אני לא סגורה על עצמי.


מקווה שמישהו באמת קרא את הכל, טוב אין מצב ממש חפרתי פה!

אני מקווה שמישהו ייקרא, לא אין מצב שזה ייקרה!

זה פשוט ה-מקום שאפשר לחפור בו ולהוציא הכל. הבלוג שלי! העולם שלי!

טוב אז אהה .. מקווה שניהנתם מהפוסט הארוך הזה ? ;)

עד הפעם הבאה ... - האנונימית , טוב כבר לא כל כך .. קוראים לי מאי (אם שאלתם..?) - 

נכתב על ידי :) mine , 16/10/2011 16:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט ככה.


אני צריכה חיבוק. מישהו? חיבוק עצוב

 

נכתב על ידי :) mine , 12/10/2011 20:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  :) mine

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , קולנוע , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:) mine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :) mine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)