לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2017


לפעמים

הייתי רוצה שהמוח שלי ידע לשדר לפה את המחשבות שלי

במקוםש אני אצטרך מחשב כדי להיכנס ולכתוב

כי אין לי אינטרנט בדירה או זמן שקט שבאמת עולות לי המחשבותש אני מרגישה שצריך לכתוב

עכשיו יש לי קצת זמן לפני שאני חוזרת לדירה שיש לי מחשב במשרד

 

התחלתי לא מזמן מסגרת חדשה כבר עברו חודשיים נדמה לי

והכל רץ פה מעולה

מתחברת לתלמידים, מרגישה משמעותית

מריצה פרויקט קטן עם בערך 4 תלמידים אבל הוא ממלא לי את הלב פי עשר מאשר כמה שפרויקט שמגיע אל המון חניכים יכולה למלא

בכללי אני מעדיפה קשר אישי על פני פרויקטים, ככה אני מרגישה שינוי והתקדמות, ככה אני לומדת להכיר את התלמידים ואיך להתייחס אליהם ומה הגבלות שאני צריכה לשים בנינו ובשבילו

אני לא באה ממקום של להאיר להם את העולם כמו שראיתי פוסט של מורה חיילת אחרת

אני מרגישה שאני כן פה בשביל לעזור להם אבל לא ממקום קורבני

פשוט ממקום שהוא מבין את החוסר פריווילגיה נקרא לזה שהם חווים

למשל אחד החניכים שלע, הכי מתוק, אז אבא שלו בכלא על כלכך הרבה דברים

ואני רואה את הרגישות של הילד, אני רואה כמה שאכפת לו ממני נגיד

כששמים לב אליו וכשרואים אותו באמת הוא מחזיר את אותו יחס מכבד ומאפשר לי להכנס לחיים שלו

ואני לומדת מהם גם, אמנם כרגע לא עולה לי משהו ספציפי

אבל אני משתדלת ללמוד מכל אדם שאני פוגשת כי

אם אני לא אעשה את זה אז מה הכל שווה בעצם, אז אני אחיה עם עצמי וזהו

אבל לא, הם מעשירים אותי ומראים לי דברים שבעולם שלי לא היו, ומציאות שבעולם הפריווילגי שלי בכלל הייתה נראית כמו כתבה שעשו בערוץ 10

אמנם לא היו לי חיים קלים

אבל היו לי שני הורים שניסו לתת לי את כל מה שיכלו וסביבה שמעודדת לא רק מצוינות בלימודים אלא גם פיתוח של הנפש

וההורים שלי נתנו לי כל חוג שרציתי וכמעט לא הגבילו אותי

וזה פיתח אותי ברמות

וזה השפיע על הבחירותש אני עושה היום

וזה משהו שלחניכים שלי כרגע, לחלקם, אין

וזה מפשיע על הבחירות שלהם בחיים

על איך שהם מגיבים לחבר שלהם ופתאום יכולים להתהפך עליו כי הם כלכך מרגישים שאי אפשר לסמוךף על אף אחד וגם להיפך שאף אחד לא סומך עליהם

ואני רוצה להראות להם שיש גם משהו אחר

שאני סונמכת עליהם 

ושאני לא מוותרת להם

ושהם יצטרכו להשקיע ולהתמיד בדברים

ושזה בסדר ליפול העיקר שהם ידעו לקבל את ההחלטה של לקום אחר כך

והם מלמדים אותי שצריך לעשות ולא רק לדבר 

ושליצור קשרים עם אנשים זה דבר יותר פשוט ממה שחשבתי - אם רק מפסיקים לפחד מה הם יחשבו עליי

 

בגדול, אני מאוהבת בהם 

 

נכתב על ידי , 22/2/2017 17:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רוני

אני לא מצליחה לחשוב רגיל

המוח שלי בבלגן

את הלכת לנו

מוקדם ממה שצריך, את רק בת 20 ו7 חודשים

את היית האור של כולנו, של הגרעין של הדירה של המשפחה של החברים

רציתי לכתוב כבר כמה זמן

ועכשיו כשאני באה לעשות את זה כל המחשבות בורחות

נכתב על ידי , 3/2/2017 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
9,279
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , סקס ויצרים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthis is me! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על this is me! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)