לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג שיכיל משפטי חוכמה שנאמרו בידי דמויות דגולות, מלוקטים ממקורות שונים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2011


  •  לפעמים אני נדהם מכמה שאני רע, לפעמים מכמה שאני טוב. לפעמים מכמה טוב שאני רע, לפעמים מכמה רע שאני טוב. 

 

  •  פסימי אמיתי מגדיר עצמו אופטימי 

 

  •  כשאדם רואה דברים שלא היו ולא נבראו - קוראים לזה לפעמים סכיזופרניה, ועל פי רוב – התאהבות.


     
  •   המגן על עצמו משודד קטן – ייקרא אמיץ, המגן על עצמו משודד גדול – ייקרא מעלים מס. 

 

  •  דרך טיפשית במיוחד לבזבז כסף ? לחסוך אותו. 

 

  •  כוכב לכת ארץ הוא המקום היחיד בשביל החלב שיש בו רוע. מזל ביש להיוולד דווקא בו.


     
  • בשורה רעה: מעולם לא היית כה קרוב ליום מותך. בשורה רעה יותר: לעולם לא תהיה כה רחוק

 

 

  • אין מחסור בטבע בדברים החיוניים באמת: אוויר, מים ושעירים לעזאזל.

 

  • רצחת אדם אחד – אתה רוצח, רצחת עשרה – אתה רוצח סדרתי, רצחת אלף – כנראה שאתה לוחם חופש.

 

  • אם אלוהים יקח מהעולם את הכאב, בני האדם ידרשו את האהבה בחזרה

 

 

 

  •  בני אדם שלא לוקחים סיכונים בחייהם – לוקחים סיכון עצום 


  •  איני יודע מה הדרך להיות מאושר, אבל הדרך להיות לא מאושר היא להרהר ללא הרף האם אתה מאושר

     
  •  איש דת המתיימר לדעת מחשבותיו של אלוהים הוא חצוף, זה שאינו מתיימר - חסר תועלת. 

 

  • כשזוכים בלוטו לא שואלים "למה זה קרה דווקא לי". 

 

  •  לא ניתן לברוח מיהדותך, ולו רק כי אין דבר יהודי יותר מלנסות ולברוח ממנה

 

 

  • גרועה יותר מבדיחה שלא מצחיקה היא הבדיחה שכמעט מצחיקה.

 

  •  אומרים שקופים שמקלידים באקראי מספיק זמן יכולים לחבר מחזה של שייקספיר. מה שבטוח הוא ששירה מודרנית הם ייצרו כבר בנסיון הראשון.

     
  •   תצפית ממסע לארצות הברית: ככל שיישוב שכוח אל, כך סוגדים לו שם יותר 

 

  •  ההיסטוריה תמיד חוזרת - בין השאר גם כישלונותיהם של אלו שמנסים להשתמש בכך כדי לנבא אותה.  

 

  • כל האנשים בטוחים שהם מיוחדים, וזה עוד אחד מהדברים שהם דומים בהם

 

  • היינו שונים מאוד, אני ואהובתי, רק שני דברים היו משותפים לנו – שנינו אהבנו אותה, שנינו לא אהבנו אותי

 

  • הכסף משחית. המחסור בו – יותר

 

  • מוטב להיות ראש לשועלים ולחשוב שהם אריות

 

נכתב על ידי quotes , 2/10/2011 20:49  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  quotes

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לquotes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על quotes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)