לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם ישראליה גאה. היום קנדית (גאה?)


תאור חיי בקנדה, תמונות, סיפורים, מקרים מענייניים. כנסו ותראו=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

"משחק אסוציאציות"


היום. עוברים. בית.

מכונית. חדשה. אתמול.

אבא. שנאה.

אחותי. דבש. שיער.

אמא. עובדת. עייפה.

סבא. סבתא. רחוק. חולים.

ישראל. -

ויקה. כעס.

חברים. אין. בדידות. מוות.

גשר. לקפוץ. לא. לא. לא.

מטוס. ישראל. 1200$. לא.

בית. חדר. שלי. תמונות. שלי. פרטיות.

חבר. אין. רוצה. כן. סיכוי. לא.

כאב. ראש. גרון. גב. גוף. מתפרק.

טלפון. לא. מצלצל. רוצה. כן. שיחה. כן. חברה. כן.

מחשב. ניתוק. אינטרנט. לא. יהיה.

חדר. כושר. צריך. כן. הולכת. לא.

קשר. ניתוק. קשר. שיחה. אימאייל. מכתב. ישראל.

קנדה. טוב. ישראל. יותר. טוב.

היום. עוברים. בית.

...

 

 

 

קנדה - מדינה טובה עם אנשים מזדיינים

ישראל - המולדת שלי. אנשים טובים

נכתב על ידי , 24/2/2008 20:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביטל ב-26/2/2008 19:20
 



שאלות בלי תשובה.


אני סתם נערה מתבגרת שלא מבינה כלום.

שום דבר בעולם הענקי הזה.

נערה בת 15, טיפשה, בעלת הזיות. חלומות. פנטזיות.

אבל מי אני? סתם אחת מהזרם. פשוט בחורה.

אני לא שונה ולא מיוחדת.

אני שווה משהו? אני יודעת משהו?

מה אני אהייה? מה יהיה ממני?

איפה אגור כשאגדל?

עם מי אתחתן? עם קנדי מסריח או ישראלי?

איפה?

מי בכלל יחשוב עלי?

מי ירצה אותי.

מי צריך אותי?

חברות שלי? פחח איפה? בטח שלא פה.

אולי אם היו לי איי פעם חברות זה היה פעם.

בחיים הקודמים שלי.

בישראל.

כשידעתי מי אני. איפה אני. מה אני אהיה. מאיפה אני.

ומה אני פה? עוד גרגר בערמת חול?

סתם פתית שלג בסופת שלגים?

למה אני פה?

למה אני בכלל קיימת?

בשביל מה?!!

מי צריך אותי?

 

נכתב על ידי , 22/2/2008 07:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/2/2008 21:42
 





כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




9,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD@LIA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D@LIA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)