לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014


מאבדת את עצמי לדעת

לא כמו להתאבד אלא כמו לאבד את מי שאני אל מצב של מודעות יתר

לשחור ולבן וטוב ורע ומוסרי ולא 

לעולם של אמיתות מוחלטות וערכים אבסולוטיים

וכאילו ככל שהאמונות שלי מתחדדות ואני יותר מגשימה אז מה שאמור היה לקרות זה שזה יהיה כאילו אני מגלפת את עצמי או חוצבת ומגלה את פני האמיתיים אבל במקום זה התחושה היא שאני מגלפת דמות זרה לי שעומדת מולי והיא קרה ומנוכרת לי

הכל מתחדד אבל לא כמו מתבהר אלא כמו נהיה חד וקוצני

וכל מילה שיוצאת ממני היא מילה של התרסה וקביעה מוחלטת ואני צודקת ואתם טועים טיפשים שכמותכם

רוצה להיות אלוהים ולפקד על כולם

אז אולי אני צריכה להיות פחות חכמה? פחות מודעת? להתנהג יותר כמו יולו ופחות עמו עלה והגשם? אני לא חושבת שזה הפתרון. מחכה לתשובות מהקב"ה חג שמח לכל בית ישראל

 

נכתב על ידי , 23/4/2014 01:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ספרות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbgo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bgo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)