לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my getaway place

Avatarכינוי:  אולי, לולה

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

עוד חודש .


פאק .
כמעט כל פוסט שלי מתחיל ב'פאק' .
אבל זה פאק כזה, לא משהו רציני, זאת אומרת כן ..
אולי לא משמעותי .. ?
לא, זה משמעותי .
משמעותי לחלוטין !

חופש !
סוףסוף !!
אחרי הפאקינג שנה הכי מחורבנת בחיים שלי ..
וואו .
סיום כיתה ז', אה ?
יש עוד חודש !
למעשה 15 ימים, לא כולל שבתות + טיולים שעוד יהיו לנו + שבועות .
אני לא מאמינה שעברתי את כל זה .
אני חייבת להגיד שהזמן טס לי דיי מהר ..
אני בכלל עוד בכיתה ו' .. לא מעקלת שכל בוקר אני צריכה לשנות מסלול מהיסודי לחטיבה .
עוד שנתיים זה בכלל תיכון O :
מה אני אעשה אז ?! קרוב למדי מה שאני עושה עכשיו .. אבל .. בכל זאת ..

אני לא מאמינה שאני אומרת את זה,
אבל אני אתגעגע אל הכיתה הלא מוצלחת הזאת .
כל כך הרבה דברים שלא הספקנו לעשות ביחד,
וכל אני מודעת שיש עוד זמן אבל זה חודש זה קצת בשבילי .
וכן, אני גם מודעת לזה שאני אראה אותם שנה הבאה וזה לא שאני עוזבת בית ספר או משהו .. אבל בכל זאת ..

יש לי פאקינג עוד חודש,
חודש ואני נעלמת לחודשיים .
ואז אני אמצא את עצמי קמה כל בוקר, עם פרצוף תשעה באב מרוח לי על הפנים
וכולם יגידו ''ואווו, לא השתנת'' .
וגל לא תדבר איתי כמובן, ומרינה תשתגע אולי גם בר,
בנים ירדפו אחרי ירדן, מאי ומאיה יגבהו קצת .

כולם ישחקו כאילו הכל מושלם, אבל כולם יודעים שזה לא .
נכנס שוב לדרמות של הפאקצות, לדרמותתתת של גל,
לדרמות של מרינה ובר וכמוווובן לדרמות של אסף ועמית שסתם מחקים אותנו .

אבל בכל זאת, אני אתגעגע לדרמות,
למרות שאני אעלם ולא אצור קשר עם אנשים חודשיים,
(אלא אם כן יצא ואני אראה מישהי בקיניון או משהו ..).

סוף סוף חופש .
המורה שלנו אומרת שזה בכלל החופשה הגדולה
ולא אומרים החופש הגדול כי חופש זה מבית כלא .
רציתי להגיד לה שזה דומה לכלא פה, עומר עלה על אותה מחשבה
אבל שנינו שתקנו ולא אמרנו כלום ..

אתם מאמינים שמתחילת שנה אני יושבת עם אותההה ילדה ?!
אבל העבירו אותנו מקום לשולחן ליד ממש בהתחלה
כי אנחנו ''גבוהות'' וזה שאנחנו יושבות בקצה לא מספיק טוב לאנשים
אז העבירו אותנו עוווד יותר אחורה .

בנימה זאת,
הולכת שיכרתו לי ת'רגל
(סתם סתם לא, אבל משהו בסיגנון)
עד ל.. מחר ?
או אולי מחרתיים ..
בייייייייייייייייייייייייייי
שי 

נכתב על ידי אולי, לולה , 21/5/2012 15:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי, לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי, לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)