לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my getaway place

Avatarכינוי:  אולי, לולה

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

להגיד - לעשות .. תוצאה (?)


להגיד לעצמי במבחן
''שי את גדולה, את מפוצצת למבחן הזה את הצורה על המקום''.
 לעשות, להשקיע ולתת את כל כולי בפאקינג מפמ''ר בעברית,
אחרי שבמבחן האחרון קיבלתי 87.

תוצאה : 95 במפמ''ר, בין הציונים הגבוהיים למרות שהיו יותר.
וגם 100 במבחן קריאה (בלי ניקוד) שאני מתחמקת מתחילת השנה.

להגיד לעצמי בבוקר,
היום, אם הוא יבוא כמובן, אני אגש ואדבר איתו.
 ולא אכפת לי מה כולם אומרים, אם כולם יסתכלו, אני אעשה את זה.
לקבל רגליים קרות ברגע שאני רואה אותו במיוחד שאני קולטת שהוא חיכה לי ליד הכיתה (!!!)
וטליה פשוט תפסה אותו והציקה לו, כי זה מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב,
ובהמשך היום לשבת במרחק 20 צעדים ופשוט לבהות בו.

תוצאה : עוד יום שאנחנו לא מדברים, אין הזמנה לבר מצווה שלו. 


אוווווווח' אני לא מבינה למה זה כל כך קשה ליייי ?!
אני שונאת את החיים שלי. 
שונאת. 
מחר מפמ''ר במדעים, התכוננתי בקושי, חצי מדינה חורשת על זה נראלי.
תאחלו לי בהצלחה.
שי 
נכתב על ידי אולי, לולה , 22/5/2012 21:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי, לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי, לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)