לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my getaway place

Avatarכינוי:  אולי, לולה

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

חיוך + תמונות


למה אני מחייכת ?
בתכלס, אני לא יודעת .. אין לי סיבה לחייך . 
ההורים שלי רק צועקים עליי, אני לא מקובלת בכיתה/שכבה, הילד שאני אוהבת עוזב ואני מרגישה קטנה בעולם גדול .
זהו החיוך המזוייף שלי .
אולי אני מחייכת כי מישהו אמר לי שהחיוך מוסיף ליופי,
אבל בעיקר כדי לשדר לעולם, הנה אני, ואני בסדר .
עם כל החרא, אני שורדת ושום דבר לא ימנע ממני להמשיך לחיות .

ואוו כמה זמן לא כתבתי פה .
לא הרבה אבל בכל זאת ..
היה לי שבוע לחץ עם 2 מפמ''רים שהלכו לא רע
ובוחן בהיסטוריה שעבר רע מאוד ..
כאילו חמור ? באמת ? זה גמל :<
ועכשיו נשארתי בבית, מתכוננת למבחן שבעוד שבוע כי אין לי כוח לבית ספר יותר ..

בכל מקרה, אינסטגרם *~*
התמכרות חדשה-ישנה שלי .. (;
כבר 81 תמונות ..
אז תעקבו (!!) just_simpleme


 איכות חרא- אני אשמה.
רעיון של מרינה, עריכה שלי. 


רגליים *~*
הנעליים שעשו לי בעיות .. 

הכלבה הכי מדהימה בעולם עם שפם מבייגלה (;

Glee :D



החתולה המדהימה של סבא.
המליטה לא מזמן, בקרוב תמונות !

פורים ( :
ילד מהכיתה XD

היא פשוט מושלמת !

קרדיט לאחד הבלוגים פה.
מישהי העלתה תמונה כזאת עם צבעים ואני פשוט העתקתי (;

חיוך ( :

בתכלס ? היא מזעזעת S:

אני אוהבת את התמונה הזאת .

הלשון שלה *~*

יום לפי טיול שנתי :>

URL

עשיתי עליה בייביסיטר ( : 

תמונה ראשונה בשחור לבן .

כל הדשא שלנו ככה . זה מדהים !



מרינה באמצע שיעור ..

הביניין שבנו ליד סבתא שלי . 
אם תסכלו מקרוב יש בצד בן אדם- בקומה החמישית מלעלה

במעלית של סבתא ( :
תמונה מאתמול .




וזהו P :

נכתב על ידי אולי, לולה , 31/5/2012 10:23  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי, לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי, לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)