לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my getaway place

Avatarכינוי:  אולי, לולה

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2012

כבר לא יכולה איתה .


שמתי לב שהבלוג הפך ליותר בלוג מונולוגים מיותר לפריקה,
שזה גם טוב, אני מתבטאת דבר המונולוג, ואני אוהבת את זה 
אבל משהו בכל מקרה חסר פה .

- - - - - - - - - -


אני כבר לא יכולה איתה, ממש שאני לא יכולה. זאת הייתה טעות להחבר אלייה, היא הייתה נראה ממש נחמדה, לפחות בהתחלה.
זה הפך לבלתי נסבל, בהתחלה לא היה לי כוח לדבר איתה, אבל לא היה לי ברירה כל כך.
אבל עכשיו ? זה עבר כל גבול ! מה זה ? מה זה ההתנהגות הזאת ? מה זה ההתנשאות הזאת מעל כולם ?
מה זאת החוצפה הזאת שבאה לך פתאום ? מאיפה יש לך ת'זכות לפתוח ת'פה בכלל ?

אז נכון, התארגנו כמה בנות, בילוי נעים כזה לסופרלנד בחופש פסח .
קרוב ליום הולדת שלי ושל דפי .
אני מאשימה כמה בנות במעשייה . אחת, שלא עשתה את זה בסודיות, שהעבירה פתקים ואמרה בקול .
השנייה, שלא יודעת לסתום ת'פה ליד אנשים .
והשלישית, המסופרת פה .

אז מילא, כבר שמעת את זה, מה זה פתאום להצטרף בכוחות עצמך, להגיד 'טוב אני באה וזהו.' מי רוצה אותך איתנו ?
ולנו לא נעים להגיד לך 'שמעי את לא מוזמנת'. לא רצינו לפגוע, לא רצינו לפתוח את זה למקומות שליליים .
לא רצינו שהסיפור הזה יחשף לגורמים אחרים . רצינו לעשות את זה קטן וזהו .
אבל את ? את לא מבינה רמזים ? פתאום את משחקת אותה סתומה, לא יודעת על מה כולם מדברים .
מה לא עשינו כדי שתביני ? התחלנו רב מזוייף, ביטלנו את זה והחזרנו, רבנו באמת (!), ניסינו להסביר .
ואת לא מבינה .

ואז, אז עלית על כל הגבולות ! להתקשר לילדה ולהגיד 'אני יודעת ששי ומרינה לא רוצות אותי'
אוקי מילא, הבנתי שהבנתי . אומנם לא הבנת שכל הקבוצה לא רוצה אותך .
אבל אחרי זה המשכת ואמרת 'אני חושבת שאנחנו יותר מדי, צריך להעיף מישהי' ועוד לתת שמות ?!
להגיד שצריך להעיף, שאת לא יכולה להבין שאת היחידה שצריכה לעוף ?
זה אבל כל גבול .

כל היום העברנו בשיחות בפלאפון אחת עם השנייה, מה נעשה איתה ? איך נגיד לה .
אז לי היה רעיון, יותר נכון לאמא שלי . היא אמרה שבמילא יש לי את המסיבה, והיא הרי לא מוזמנת,
אז להגיד שמפרקים את זה ובמסיבה שלי לחדש את זה בלי שהיא תדע .
אז סיפרתי וכולם היו שמחים, אומנם מבולבלים אבל שמחים שלא נצטרך לפגוע .

ואז באה מרינה ואמרה שאת עלית לה על העצבים והיא רוצה לעשות עם זה משהו .
''גררה'' או יותר נכון שכנעה בנות שזה הדבר הנכון לעשות והלכה לצעוק עליך .
אני לא יודעת מה היא אמרה לך .
אני רק יודעת שבזמן הזה, אני הייתי עם מאיה אצל נגה . סיפרנו לה הכל .
היא אמרה שאנחנו צודקות וזה לא יפה לפגוע בך ונתנה כמה אופציות לא אפשריות למה לעשות עם המצב ..

אחרי שעזבנו את נגה, רצנו להגיד למרינה שיש פיתרון .
אבל מרינה כבר עשתה את המעשה, המעשה הלא נכון .
אבל ת'אמת ? אני שמחה שמרינה עשתה את המעשה הזה, למרות שהוא לא נכון .
עכשיו כולם יראו שיצאת שקרנית .
הולכת ומספרת לכולם 'הזמינו אותי לגיבוש, ובסוף זרקו אותי'.
מה שסיפרתי למעלה, זה מה שקרה באמת .
ועוד את הלכת וסיפרת לכולם את הגירסה שלך ?
אני הלכתי וסיפרתי לכולם את הגירסה שלי, הגירסה שלנו ! 
שכולם יראו כמה שקרנית ותחחנית את  !
שכולם יראו כמה מגעילה את !
שכולם יראו כמה חסרת כבוד את !
שכולם יראו !
עושה את עצמך בוכה ונעלבת כאילו מי יודע מה,
הרגו לאמא שלך את התינוקת בבטן .
אלוהים ישמור כמה דרמה .
אבל עכשיו כולם יודעים, כולם !

את צריכה להבין שאנחנו לא רוצות אותך בגלל איך שאת מתנהלת,
בגלל איך שאת מתנהגת .
לא בגלל שלך קוראים ככה וככה את נראת וזהו . 
אנחנו לא שופטות לפי חיצוניות, אלא לפי פנימיות .
ואת הקטע של לספר לכולם העולם ואשתו שאנחנו הולכים,
זה היה מגעיל .
ולהתחיל לבכות ולקלל, זה היה מגעיל .
ולהגיד שאנחנו אשמות, זה היה מגעיל .
ולהגיד שאת זאת שנפגעת בכל הסיפור הזה ?
זה היה כבר לא שפוי ...

רציתי להתנצל אם פגענו בך,
ולהראות לך כמה אנחנו נפגענו גם .
בכל מקרה, נשאיר את זה מאחורנו
ונסיים את זה כאן .

_ _ _ _ _

היא החזירה אותי כל כך לילדות,
לכיתה ב' .
שהאמא של הזונה הזאת אור
התקשרה אליי וצעקה עלי בטלפון .
פאקינג ילדה בכיתה ב',
שצועקים עלייה בטלפון ! 
ואני בוכה . לא זוכרת יותר מזה .
אבל זאת הסיבה שאני נמנעת מילדים כאלה
עם אמא כוחנית, ילדים שתלטנים
ילדים שיש להם כל כך כוח עליי שהם פשוט לא מודעים לזה .
היא החזירה אותי כל כך לאחורה,
שכשדיברתי עם ליאור, ואמרתי לה כמה היא מזכירה לי את אור
עלו לי דמעות לעיניים, וליאור רק הנהנה .
היא החזירה אותי כל כך לאחור,
שהייתי עם הרגל כל הזמן בתנועה .
שבאמצע השיעור ירדו לי כמה דמעות,
אבל התאשתתי על עצמי .
אמרתי לעצמי שאני יותר חזקה,
שאני לא אתן לזה לקרות .. 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

אני שוקלת לשלוח את זה לאותה ילדה,
לסנן קצת את המילים הרעות
ואת כל הפסקה השלישית מלמטה .

 מה אתם אומרים ? הדבר הנכון לעשות ?

נכתב על ידי אולי, לולה , 22/3/2012 19:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמוני אין עוד .


כתבתי ''שיר'' קטן אתמול,
הייתי לבד בבית, עצובה
היה לי קשה, זה הזכיר לי אותו
ופתאום כל הפלאשבקים שלנו ביחד .
התחלתי לבכות, לבכות בקול .
כבר שחכתי מה זה .
מרוב שאני כל הזמן בוכה שאף אחד לא שומע,
שאני לבד במיטה עם השמיכה על הראש והכרית שסופגת את הדמעות.
כל דבר מזכיר לי אותו .
זה כל כך קשה .
ואני מנסה להפטר מההרגשה, אני פשוט לא יכולה .


אני מתפרקת,

נופלת, מתרסקת .
אוספת את השברים,
והם נופלי בחזרה ושוב מתחבאים .

הולכת צעד גדול קדימה,
חוזרת 3 צעדים אחורה .
מרגישה כמו בדה ז'ו חוזר,
שאף פעם לא יגמר.

עד שטוב לי ונעים,
הוא נכנס לי לחיים 
וכשהוא יוצא בחזרה,
אני מרגישה שוב בודדה .

חתך על חתך,
צלקת שתישאר לעולם .
זיכרונות שלא ישכחו,
עוד פאזל שלא הושלם .

ואני מחייכת לעולם,
צוחקת ורוקדת עם כולם .
להראות לו שטוב לי בלעדיו,
שזה בסדר להיות גם לבד .

ואני מסתכלת על עצמי במראה,
משתחררת מהכאב והעוצמה .
והכל חוזר אליי חזרה,
כשאני לבד במיטה .

הדמעות הפכו לבכי שקט,
הכאב הפך למחשבה מפחידה .
רק לא לפגוע בעצמי,
אני יותר חזקה .

ואני לא מספרת 
רק לחברה אחת קרובה, אני אומרת .
משתפת בכי, כאב, געגוע וחוויה,
ולפעמים זה לא עוזר, ונותן תקוה ...

חתך על חתך,
צלקת שתישאר לעולם .
זיכרונות שלא ישכחו,
עוד פאזל שלא הושלם .

ואני מחייכת לעולם,
צוחקת ורוקדת עם כולם .
להראות לו שטוב לי בלעדיו,
שזה בסדר להיות גם לבד .

אל תגידו שאתם מבינים
אל תגידו שזה מה שאתם עוברים
אתם לעולם לא תבינו אותי
לעולם לא תבינו את הכאב שאני חווה .
___________

בבקשה תגיבו, זה חשוב לי מאוד .
תודה למי שקרא את זה עד הסוף ♥
שלכם לנצח,
שי. 
נכתב על ידי אולי, לולה , 20/3/2012 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים שקטים לבנתיים.


בזמן האחרון אין לי מונולוג,
אפילו עצרתי באמצע הסיפור שכתבתי לכם .
אין לי השראה, היא פשוט נעלמה לי.

החיים שלי הפכו טובים יותר,
בלעדיי הראשון, 
שהבנתי שכבר אין לנו סיכוי להשלים.
שהשלמתי עם העובדה שהוא לא יבוא ויתנצל,
שהבנתי שטוב לי בלעדיו.

והשני ?
זה סיפור אחר לגמרי,
כנראה גם הוא הבין שטוב לנו בנפרד,
שכל פעם שאנחנו משלימים אנחנו רק פוגעים אחד בשני.
היום אנחנו כבר לא מדברים,
כל אחד בשלו.

בנים כבר לא מעורבים בחיים שלי,
זה כנראה מה שהפך אותם לגרועים,
בנים, זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה .
נראלי אני הופכת להיות לסבית .

אני צריכה ריגושים
דברים מהנים וכייפים.
כבר אין לי את זה.
הכל נהפך לשיגרה .. 
נכתב על ידי אולי, לולה , 19/3/2012 19:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי, לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי, לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)