לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my getaway place

Avatarכינוי:  אולי, לולה

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

החיים שלי בזבל


לנעמא .

אבא שלי בסלון - רואה טלויזייה,
אמא שלי בחדר עבודה - עם האייפד
ואני בחדר שלי - עם המחשב נייד.

ממש משפחה למופת .

הם צועקים עליי שאני לא קמה מוקדם,
אני צועקת עלים בחזרה
ואומרת להם שאין לי מה לעשות,
גם אם אני אקום מוקדם ...
אז בשביל למה לקום בכלל ?

כל היום הייתי במיטה,
על המחשב, עושה את העבודה מהבית ספר ..
יש לי עכשיו
מחברות,
צלחות,
לפטופ ואייפד ..
גם הפלאפון אבל אני לא כל כך משתמשת בו עכשיו
וכמובן כריות ושמיכה ..

בחיי שאין לי עוד בשביל מה לחיות,
אין לי בשביל מה לקום בבוקר ..

נמאס לי מהחיים האלה.
הלוואי שיקרה משהו מרגש,
רק פעם אחת.

אבא שלי בחופש וכל מה שהוא עושה זה לראות את הסדרות המטומטמות שלו ..
העיקר הם קנו מקרר חדש.
יופי

פאק מיי לייפ
שי

עריכה:
דרך אגב
חתכתי.
עם סכין, פעמים.
לא משהו רציני,
אפילו לא ירד דם ..
זה רק שרף לכמה דקות והשאיר סימן אדום. 

נכתב על ידי אולי, לולה , 31/7/2012 23:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאק אול דה וורלד


לנעמא ..

אני לא בטוחה אם נפגעת מהשיחה האחרונה שלנו ..
אז אם כן, סליחה ..
אבל מישהו היה צריך לעשות את זה ..

טוב בכל מקרה, עשיתי קצת חושבים עם עצמי ..
ואצלך המצב עוד טוב ..
כשאני מתאהבת במישהו, וזה ממש חזק, אני לא יכולה לעזוב ..
כמה שאני מנסה, כמה שאני רוצה, כמה שאני משכנעת את עצמי
''הוא לא טוב בשבילך, הוא יעשה לך רק רע''.

אני חושבת שזה מה שמשותף לנו ..
שאנחנו מתאהבות ולא עוזבות לצערי.
 
את כמובן מבינה למי אני מתכוונת,
או לפחות צריכה להבין ..

אני עדיין אוהבת את אורי,
אפילו לכתוב את השם שלו קשה לי
כתבתי אות, נשמתי איזה 10 נשימות וכתבתי עוד אות ..

המחשבה ששנה הבאה אני לא אראה אותו יותר,
שאני רואה תמונות שלו נהנה ועושה חיים,
זה הורג אותי . אני לא רוצה

אני עדיין אוהבת אותו, ואני לא יכולה להגיד לו את זה
אף פעם לא אמרתי, ואני אף פעם לא אגיד ..

אבל יש גם את סמייל ..
ששאל אותי בקניון מה איתנו,
אמרתי לך מידי שלא קורה כלום ..
בתכלס אני אפילו לא יודעת מה אנחנו
השלמנו
הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, כמו תמיד
אמרתי לא שאני לא אוכל להיות איתו
והוא כל הזמן ''מה עוצר אותך ?'' או ''למה ?''
המטומטם מתקשר אליי בשעות שאני ישנה
(תשע בבוקר XD)
אנחנו שולחים לילה טוב אחד לשני
אני אוהבת אותו
אבל אני יודעת שאני מנצלת אותו
פאק .

חזרתי לבכות שוב בלילה ..
אם עדיין אכפת לך ממני, דברי איתי .
אוהבת הכי בעולם
שי .

(אגב גם השלייקעס מאקשן התפרקו לפני שיצא לי בכלל ללבוש אותם)

 

נכתב על ידי אולי, לולה , 30/7/2012 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


אני כל היום חושבת ,
על מה אני אכתוב . על מה אני אכתוב ?
וול נעמא ..
אין לי על מה לכתוב ..

זאת אומרת אין לי כוח ..
מחר ? מבטיחה
לוקח לי קצת זמן לחזור לפה .. לא יודעת למה .

בכל מקרה פרשתי מהקבוצה של המונולוגים .
בגלל ליאל ושירה שם .. מקללות כאילו הקבוצה של אבא שלהם ..
שליאל פוגעת בבנות אין לה בעיה
אבל שפוגעים בה ? היא מרימה את כל העולם !

יש המוסר 6 בטלויזייה ..
אחרי שראיתי את החמישי אני מתה לראות את כולםם
זה סרט גאוני !!!

טוב אני מניחה שמחר אני אחפור יותר ..
לילה טוב
שי 
נכתב על ידי אולי, לולה , 29/7/2012 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולי, לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולי, לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)