לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*+*My Life*+*


אני לא נמוכה- אני מוגבלת אנכית, אני לא טיפשה- המוח שלי התנתק מהשכל, אין לי פאקים- אני פשוט לא מושלמת, נעים מאוד, גל ביסקוויט=]]

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 222671606 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

אחרי המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון זמןןןןןןן


 

אוקיי חחח אני לא יודעת למה אני כותבת שוב...סתם יצא לי להסתכל בבלוג שלי וזה היה מצחיק להסתכל ממש בחודש הראשון של הבלוג ולא יודעת עשה לי חשק לחזור לכתוב..אפילו אם זה יהיה באופן חד פעמי ואפילו אם אין לי תגובות וכניסות וכאלה...

 

אז ככה..איפה אני...אוקיי אז ככה...

 



אוקיי אז ככה..זאת החמולה שלי=]

בזמן האחרון עברנו כול כך הרבה שאני פשוט לא אפרט...חחח העולם התהפך בכמה חודשים לפחות שלוש פעמים אם לא יותר..יותר גרוע מהמפץ הגדול..

אז ככה, מימין לשמאל: אורטל, רוי (שכבר לא בא איתנו), נופית, שחף, דניאל, גל, שני ואני ועם הכחול מעל כולם, דביר.

אז ככה אורטל חברה של גל, שחף חבר של דניאל ואממ זהו...

קיצר זה נשמע קצר אבל זה היה קשה...

 

חוץ מזה חזרתי לקשר עם ידיד וותיק- רון..קצת מוזר אבל לא יודעת כיפי כזה..נקווה שייצא מזה רק טוב...

הייתה לי תחושה תמיד שכשהוא יהיה בצבא נחזור לקשר אבל אף פעם לא הייתי בטוחה ונראה שתחושות הבטן שלי צדקו..חח והפעם לשם שינוי אני שמחה שזה כך..

 

אממ חוץ מזה קיבלתי מנילה הייתי בצו ראשון...נקווה שיהיה בסדר במיוניים העתידיים..בין היתר רשמו לי שם הצעות לקרבי..חח חשווווו....אותי לשים בקרבי...קצת יותר מדי בשבילי אבל אני באמת רוצה לתרום למדינה...לא להיות טוחנת עד כדי כך בקרבי אבל גם לא להיות ג'ובניקית..

 

 

אממ אני בשנה האחרונה בגימנסיה...י"ב 10 חחחח אשכרה קייטנה..

אממ כייף בבצפר, חברים, אנשים..הלימודים די בסדר, זה רק התחלה בהמשך יהיה יותר טוב..

 

בחופש הגדול האחרון הייתי בטיול עם החברים הקרובים בטורקיה ופשוט היה הכי כיף בעולם!!

באמת היינו חברים טובים כולנו בלי בעיות בלאגנים היינו כול כך מגובשים והיה כול כך כייף...לפעמים אני כול כך מתגעגעת לשקט של התקופה הזו...

 

אז אממ אני חושבת שאני אשים עוד קצת תמונות:



מימין לשמאל: אורטל אני ונופית ביום ההולדת 17 שלי=]

 

 



אני ושנוציייייי שליייי3>>

 

 

 



אני ונשייי שליייי3>>

 



אני שנוצי שלי וגל...היו זמניםםםםם

 

 

תמונות מטורקיה 2008:

היו זמנים בטורקיה...

 



אני שנוצי ונשי שלי3>> (עם עריכה)

 



אני=] (בעריכה)

 

 



אני ונשי שלי3>>

 

 



אני ונשי שלי על המזרון הימני, שחף באמצע וגל במזרון השמאלי=]

 

 



אני ושנוצייי שלייי3>>

 

 

 



מימין לשמאל: נשי שלי, שנוצקה,גל ושחף=]]

 

 



במצבנו הטבעי חחחחחחחחחחחח=]]

 

 

 

 

-GAL-

 

נכתב על ידי , 9/11/2008 20:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,022

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*_ Gal _*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*_ Gal _*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)