לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה בעולם


המבטים שלנו מצטלבים אתה שולח לי כל הזמן חיוכים אבל אתה לא תעשה שום צעד כי אני שמנה ואתה מהמקובלים.......

Avatarכינוי:  oisdn

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

למה אני שואלת פאקינג למה???????


למה באות בנות מגעילות שחושבות שהם אלוהים ומעליבות את כולם באות וחושבות שהם מלכות של העולם והשמש זורחת להם מהתחת איך הם בכלל מעיזות????

 

היום אחותי חזרה מהבית ספר בוכה היא בכיתה א'  כל הכיתה שלה עושה עליה סוג של עליהום סוג של חרם ואני לא מבינה את זה אחותי ילדה חכמה יפה נבונה ואכפתית ובחיים לא מקללת מה הקטע של האנשים לגרום לה לבכות בגן זה לא היה ככה כל הגנים שהיא הייתה כולם אהבו אותה בנים רצו אותה ממש רצו החזיקו לה יד רצו לשחק רק איתה ועכשיו היא חושבת שהכיתה לא אוהבת אותה מוצאים לה לשון ומעליבים אותה ונראה לי שהכל בגלל ילדה אחת קטנה ומעצבנת היום היא פרקה הכל וסיפרה לי הכל ואני כמובן ניחמתי אותה והייתי איתה אבל הדמעות עמדו בגרון גם לי היו קשיים גם לאחי היו קשיים ועדיין יש והאחיים שלי הם האנשים הכי טובים בעולם הם אף פעם לא פגעו בזבוב! אז למה למה לעשות להם רע ?

לפעמים אני ממש שמחה שאני סיימתי את הבית ספר כי בית ספר זו  תקופה קשה כל כך לא משנה כמה טוב אתה וכמה נחמד אנשים יכול להיות שלא יאהבו אותך והבעיה היא שזה בכל מקום ככה לא רק בבית ספר. תמיד יהיו את האנשים הטובים והאלו שפחות...

נכתב על ידי oisdn , 22/11/2013 12:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




7,365
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoisdn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על oisdn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)