לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

המשך תקופת השביזות


גילוי נאות - השביזות נובעת קודם כל ממחסור בשעות שינה.

 

הלילה היה חצי לילה לבן.

הלילה יהיה עוד חצי לילה לבן.

מחר אני אשן סוף סוף?

 

אני כועס.

אני עצבני.

אני שבוז.

 

אני כועס על עצמי,

שאני לא מצליח להתגבר על שטויות.

 

אני כועס על חברים שלי,

למרות שדי וזה נגמר.

 

אני כועס עליה,

אין לי סיבה לכעוס עליה באמת,

אבל אני כועס.

 

דיברתי איתה עכשיו,

בדיוק 3 דקות,

אחרי שהסתמסתי איתה אתמול,

עוד 3 דקות,

אחרי שהיא הבטיחה שהיא תתקשר,

ושוב הבטיחה שתתקשר היום.

ואחרי שסוף סוף התחלתי לדבר איתה היום,

ולשתף אותה,

וכל מה שחשבתי לעצמי זה "ממממ.. מגניב.. יש לי 25 דקות לדבר איתה לפני שאני זז למבחן".

אבל היא ניתקה אחרי 3 דקות.

 

כשהיא ניתקה,

כמעט העפתי את הטלפון.

 

אני עייף

מעוך

שבוז

כועס

עצבני

מתוסכל

מרוסק

 

אני צריך חברים חדשים

אני צריך להחזיר את הגלגל לאחור

אני צריך חברה

אני צריך אהבה.

 

KUSEMEK

נכתב על ידי , 12/2/2013 13:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)