לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

ולנטיינס בייבי!!!


יום אהבה שמח לכולם!

היום הזה שכל חנויות הפרחים מעלות מחירים ליום אחד.

היום הזה שכל חנויות המתנות מעלות מחירים ליום אחד.

היום הזה שכולן, אבל כולן, מצפות לקבל מתנות.

יום אהבה שמח!

 

יום עצוב לקטנה.

ששוב נשברה.

ושוב נפלה.

 

ששוב נזכרה באקס המיתולוגי.

והתקשרה אלי.

ולא הצליחה לעצור את פרץ הדמעות.

 

ואני?

אני מרגיש כמו שליח.

שליח אלוהים.

שאלוהים ישמור.

 

ואני?

אני שוב מגיע.

להרים אותה מהקרשים.

ולספר לה כמה היא נפלאה.

 

ואני?

אני שוב בתפקיד המציל

המושיע

האח הגדול

האבא

 

ואני?

אני יודע שלא יצא לי מזה כלום.

אני פה בשבילה.

בא לעזרתה.

 

ואני?

אני הטיפש.

התמים.

החכם.

וזה שאינו יודע לשאול...

 

ולנטיינס בייבי!!

יום אהבה שמח!

מהזאב,

שתמיד בודד...

נכתב על ידי , 15/2/2013 02:20  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)