לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

לא נותן לעובדות לבלבל אותי...


לאחת יש חבר


לשנייה יש חבר


לשלישית יש כמה שכל הזמן מפרפרים סביבה


אחרי הרביעית אני מפרפר כבר שנים


אההההההההה


 


והנה פתאום ההיא מהעבודה נחמדה אלי


אבל יש לה חבר


כך היא מספרת


אז למה היא נחמדה אלי פתאום?


ואין בינינו בכלל יחסי מרות


והיא לא צריכה להיות נחמדה אלי


או להתחנף אלי


אבל בכל זאת...


 


ופתאום שותף שלי מספר לי שנראה שהיא מתחילה איתי


אבל יש לה חבר


כך היא מספרת


אז מה פה קורה פה בכלל?!


 


מצאתי את עצמי עוזר להרבה בנות לאחרונה


משום מה


אני עדיין לא מבין אותן


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


יום יבוא וגם לאחד תהיה חברה


עד אז הוא בודד


זאב בודד


לילה טוב


ומהורהר

נכתב על ידי , 18/2/2013 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)