לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2014

שלושה סיפורים קצרצרים


"אני צריכה ריבאונד", אמרה והמשיכה, "בעצם לא, אני צריכה מישהו שיוציא אותי ממנו"

"זה לא ריבאונד?"

"לא, אני רוצה משהו רציני"

"אבל את תקועה עליו"

"אני לא"

"מתי פעם אחרונה דיברת איתו?"

"לפני עשר דקות"

"ולפני זה?"

"לפני חצי שעה"

"ומה את עושה אחרי דייטים"

"מזדיינת איתו"

"את תקועה עליו"

"אני לא"

 

חיה בסרט

 

 

 

 

אוטובוס

יושב

מולי יושבת ספק אישה ספק נערה

ספק שבדיוק בעוד חמש דקות יתברר

"18?"

"סליחה?"

"לא, 19"

"מה??"

"את, את בת 19 נכון?"

"לא, אני בת 20"

 

"25?"

"בול"

"יש לי חוש לזה"

(כעבור חמש דקות)

"אתה עוקב אחריי?"

"אני גר פה ממש"

"שקר"

"את מוזמנת לבוא לראות"

"אני בהחלט אבוא"

"עכשיו? כי הבית מבולגן"

"רק עכשיו"

מחזיקה לו את היד

נותנת לו להוביל

עולים במדרגות

בקומה השלישית היא כבר מתנשפת

ברביעית היא חנוקה

ובכלל היא במעלית

איתו

 

היא מעולם לא תדע שהוא בן 29

הוא אף פעם לא ידע שהיא בת 17

 

"עצמי את העיניים"

"בשביל מה?"

"את רוצה להשכיח אותו, לא? עצמי את העיניים"

מתקרב אליה

היא מרגישה

לוקחת צעד אחורה

וחוזרת קדימה

הוא אפילו לא מנסה

פוף

נשיקה

הלילה, הלילה הזה היא לפחות תשכח אותו

לגבי מחר, אין לדעת...

נכתב על ידי , 20/3/2014 00:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)