לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2014

מן האפי כזה בתוך הבלגן


מכירים את ההרגשה הזאת

של האפי

הרגשה של אופוריה

של ג'ויינט טוב

ירוק כזה

רפואי

נקי

או 

של

סקס

אבל ממש טוב

מכירים?

 

http://www.youtube.com/watch?v=L2K2kRht308

 

 

 

לא ברור לי למה

לא ברור לי איך

אבל עוברים עליי יומיים.. רכבת הרים

של אושר

ושמחה

וכיף

האפי

 

והרשימה

ארוכה מלהכיל

 

יצאתי עם חברים בשישי

היה מעפן

כתבתי את הפוסט שלמטה

ומשם...

תפנית

 

התעוררתי בשבת בצהריים

סיימתי את כל השיעורים

אכלתי טוב

הלכתי לרוץ

רצתי שנים עשר קילומטר

התכתבתי עם מישהי שאני מאוד אוהב

הלכתי לישון מחויך

קמתי

איחרתי לשיעור

לא היה איכפת לי

המשכתי להתכתב עם האהובה

(שהיא גם מיס קראש

כך שמתישהו אני אחטוף שם את הכאפה)

קיבלתי שני ציונים של עבודות

ציונים מעולים

נסעתי לעבודה

פיטרתי עובדת

והכל בחן

מוזר

ממשיכים...

סיימתי לעבוד

היה לי חשק לעשות שוב ריצה

זה לא קורה לי

רצתי שלושה עשר קילומטר

בידיעה שכבר אין לי אוטובוס הביתה

ולא הייתי מבואס

הלכתי ברגל עוד 45 דקות

לכיוון מוניות השירות

עם חיוך מפגר על הפרצוף

הגעתי הביתה

גיליתי שסגרתי שלושים וחמישה אלף צעדים היום !  שיא חדש

פתחתי מייל

ראיתי שמרצה שלי נכנסה לי בצורה

אפילו את זה קראתי בחינניות

אני הולך לישון בסביבות ארבע שעות וחצי

ולא איכפת לי

אפילו לאונן אין לי רצון

ואפילו לא שכבתי עם אף אחת

 

 

מכירים את ההרגשה הזאת

של האפי

הרגשה של אופוריה

של ג'ויינט טוב

ירוק כזה

רפואי

נקי

או 

של

סקס

אבל ממש טוב

מכירים?

 

צריך לנצור את היום הזה

בדברי הימים שלי

 

מישהו רוצה לבוא איתי להצגה של "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה" ?

כרטיסים עלי :)

 

לילה מאושר לכולם

(או לפחות 4 שעות)

 

:)

נכתב על ידי , 24/3/2014 03:14  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע!
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)