לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2014

והאופוריה נמשכת


כשהכאפה תבוא

אתם תדעו

אך בינתיים

האופוריה

נמשכת

 

https://www.youtube.com/watch?v=ODmdzlhLBnc

 

 

בקושי התעוררתי

אבל התעוררתי

בקושי יצאתי מהבית

אבל יצאתי

כמעט איחרתי ללימודים

אבל כמעט

הגעתי לעבודה בזמן

בקושי עשיתי משהו

חתכתי מוקדם

רצתי שעה

 

כן,

קרו מספר פאלטות -

עשיתי שטות בעבודה

וכמעט פיטרתי עובדת בטלפון

ורבתי עם הקטנה

אני אף פעם לא רב עם הקטנה

וההליכון המזויין לא עבד כמו שצריך

אז חתכתי את הריצה אחרי כמעט שעה

והכיור מתמלא....

 

אבל היי,

מחר אדווח למנהלת שלי על הפאלטה

ואיישר את ההדורים עם העובדת

וגם אם לא... אני במילא שונא אותה

והקטנה,

כנראה היא תתחנף אליי מחר

ולפחות הספקתי לאוטובוס האחרון

כיוון שחתכתי מוקדם

והגעתי הביתה מוקדם

והספקתי לראות היפה והחנון

ואני אשן טוב הלילה

ומחר אין לימודים

ומחר יש משמרת פשוטה

ואני אסתפר

ואולי ארוץ על הבוקר

(אבל אולי)

והאחת.. שלחה לי הודעה משעשעת

 

כשהכאפה תבוא

אתם תדעו

אך בינתיים

האופוריה

נמשכת

 

מקווה שהכאפה

לא תהיה חזקה מדי

לילה טוב

הזאב,

שהולך לישון לשמונה-תשע שעות לפחות

 

(סיגריה מישהו?)

 

:)

נכתב על ידי , 25/3/2014 00:59  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע!
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)