לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזרתי לכתוב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2014

נחיתה חזרה למציאות...


הסתיימה לה האופוריה

נוחתים חזרה למציאות

בעוד

3

2

1

...

 

http://www.youtube.com/watch?v=fTbzkT6lOdw

 

 

אז לא הודעתי למישהו על השטות בעבודה

ולא יישרתי את ההדורים עם העובדת

(אבל גם לא פיטרתי אותה)

(עדיין...)

והקטנה

ממש לא התחנפה אליי

מה נסגר איתה??

וישנתי מעולה הלילה

התעוררתי בסביבות 11 וחצי

הרבה יותר מאוחר משציפיתי

והלכתי להסתפר

ולרוץ

ההליכון עבד מצויין

הרגל החלשה שלי פחות

חתכתי אחרי 45 דקות לצערי

והאחת לא דיברה איתי היום

כבר התרגלתי..

 

אני יצור חברתי

וכיאה ליצורים חברתיים

קשה לי כשאני לבד

ואני לבד

כל כך הרבה זמן לבד

כל כך לבד

ששלחתי היום

בסביבות

חמש עשרה הודעות באוקיקיופיד

כזה לבד

נפלתי חזק..

 

"כאן מר הנראטי, חג מולד שמח"

"שלום קרל"

"שלום, בארי אלן, השירות החשאי"

"ניסיתי לאתר אותך בשעתיים האחרונות"

"מה אתה רוצה?"

"רציתי להתנצל על מה שקרה בלוס אנג'לס"

"אה אה, אה אה, לא, לא, אתה לא מתנצל בפניי"

"אתה תמיד עובד בערב חג המולד, קרל?"

"התנדבתי, האנשים עם המשפחות יכולים ללכת הביתה מוקדם"

"היה נראה לי שאתה עונד טבעת נישואים כשהיינו בלוס אנג'לס, חשבתי שיש לך משפחה"

"לא, אין לי משפחה. אתה רוצה לדבר איתי? בוא נדבר פנים מול פנים"

 

"בסדר, הסוויטה שלי היא במלון סטיירוס וארמס, חדר מספר 3113, בבוקר אני עוזב ללאס וגאס לסוף השבוע"

 

"אתה חושב שאתה תסדר אותי שוב? אתה לא נוסע לוגאס, אתה לא בסטיירוס וארמס, אתה אוהב להיות במרכז, שאקפיץ עשרים סוכנים, בערב חג המולד, אציק להם במלון, לא תיגש לדלת כדי שתוכל להפוך את כולנו לטיפשים"


"אני באמת מצטער אם עשיתי ממך טיפש, אני באמת מצטער"

"אה אה.. לא"

"לא, תקשיב, אני באמת מצטער"

"לא, אתה לא באמת מצטער, האמת היא.. ידעתי שזה אתה, אולי לא שמתי עליך אזיקים אבל ידעתי"

"אנשים יודעים רק מה שאתה מספר להם, קרל"

"אז ספר לי את זה בארי אלן, השירות החשאי, איך ידעת שאני לא אסתכל בארנק שלך?"

"מאותה הסיבה שהיאנקיז תמיד מנצחים, אף אחד לא יכול להפסיק להסתכל על מכנסי הפסים שלהם"

"היאנקיז מנצצחים כיוון שיש להם את מיקי מנטל, אף אחד לא מהמר על המדים שלהם"

"אתה בטוח בזה, קרל?"

"אגיד לך במה אני בטוח, אתה הולך להיתפס, יום אחד או אחר, זו עובדה מתמטית, זה כמו וגאס, הבית תמיד מנצח"

"ובכן קרל, אני מצטער, אבל אני חייב לזוז"

"לא התקשרת רק כדי להתנצל, נכון? אין לך אף אחר להתקשר אליו"

 

 

הסצינה הזאת לקוחה מתוך "תפוס אותי אם תוכל"

אחד מהסרטים ה-אהובים עלי

כך אני מרגיש היום

כך אני מרגיש היום

שונא כשאין לי מה לעשות בערב

שונא כשהקטנה לא עונה לי

שונא כשהשותף שלי לא בבית

שונא

 

אבל למרות זאת

יש לי זיק של אופטימיות

מקווה לטוב

צריך לשרוף את מחר

ובחמישי...

וול.. לקחתי חופש מהעבודה

מתחיל את סוף השבוע מוקדם

מאוד מוקדם

 

לילה טוב

הזאב

עם זיק של אופטימיות

 

(כשיהיה ממש טוב, אתם כנראה לא תדעו, כי אני כנראה לא אכנס לפה)

 

**** תודה לכולם על התמיכה התגובות פה והמיילים!!! ****

*** תודה לזאת שגם הוציאה ממני נייד, סתם כדי לעודד אותי ***

נכתב על ידי , 25/3/2014 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוב כותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוב כותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)