לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויה דולורונה


so it goes

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

נפתרה בעיית המצוקה הכספית


 

ראיתי שיש כרוז שמבטיח 20,000 שקל למי שהורג הומו.

אז מישהו יודע איפה מקרינים היום את הסרט "הבועה"? אני הולכת לעשות מכה.

 (או לחילופין: מישהו יודע איפה יש היום הופעה של הראל סקעת?

 או לחילופין: כמה אנשים יש פה ששמעו את ג. יפית אומרת: "כן, כן, כן" בפרסומת לנקניקיות פעם אחת יותר מדי?)

 

אבל לפני שאני ניגשת לעבודה, אני צריכה לברר משהו בקשר לתמחיר, אם מישהו מבין בזה, כי שמעתי שיש להם גם את הדבר הזה שהם קוראים עשרת הדיברות ויש שם אחד שנקרא לא תרצח, אז איך זה הולך נגיד אם אני הורגת דו מיני? אני מקבלת 10,000 שקל על החצי ההומואי ונצח בגיהנום על החצי הסטרייטי, או שהם מבטלים אחד את השני?

 

 

 

*(הכותבת רוצה לציין שהיא לא מטיפה לרצח בשום צורה, מאוד אוהבת הומואים, יודעת שהכרוז אינו משקף את הלך הרוח של כלל האוכלוסייה החרדית בישראל ולובשת תחתוני חוטיני בצבע אפרסק.. בלה בלה בלה פיטפוט שמיטפוט...).

נכתב על ידי , 12/7/2006 03:02  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוֹנצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוֹנצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)