לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויה דולורונה


so it goes

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

שותי הנבואה


 

אני ממש מאוכזבת. כבר 11 יום של מלחמה ואיפה כל נבואות הזעם והאימה? איפה כל שוטי ושותי הנבואות? איפה כל האנשים שאומרים שהמלחמה הזאת מופיעה בתנ"ך ובגמרא ובנוסטרדאמוס ובקפה ובחסמב"ה ונערי ההפקר? איפה כל האנשים שיראו לנו איך שהעמוד שבו מופיע הערך לבנון באינציקלופדיה העברית הוא בעצם אותו עמוד בתנ"ך שמופיעה בו המילה שבגימטריה יוצאת שוות ערך ל-שקאאבג שזה ראשי תיבות של "שפם קטן אכל אותה בגדול" וכשמפחיתים מזה את הערך הגימטרי של נסראללה ומוסיפים מיקי, יעקב ואהוד יערי, מקבלים "כאב ראש גדול היה פה".

איפה הם?

איפה?

תמיד אפשר למצוא נבואה מתאימה, כי יש כל כך הרבה אפשרויות (כי הרי איך אומרים.. אפילו ערוץ מסחרי מראה חדשות נכונות פעמיים ביום..).

אז בגלל זה טרחתי אני בעצמי וחיטטתי במקורות ובספרים ובאורים ובתומים ובגינזכים ומתחת למיטה והצלחתי לשים ידי על נבואה של נוסטרדאמוס שנראית לי מאוד מתאימה לתקופה וישבתי לפרש אותה. זה לא היה קל, אבל בסופו של דבר הצלחתי להבין למה התכוון ועל כן אני מביאה אותה פה בתוספת הפירושים שלי:

 

 

בניגוד למימרה הידועה, ההמולה תחל ביום בו האישה השמנה תשיר (פה, כמובן, הוא מתכוון לשיר החדש של נינט.. דא)

שטיח פרסי ייפרש על האיזור (הכוונה לאחמדינג'אד.. על מי הוא חושב שהוא עובד עם החתול מת הזה על הראש שלו?)

פדחת מלופפת תבהיק בצילו של הר גדול (פה יש רמיזה עדינה לאולמרט ולשרון)

תמלא הארץ מרעומים וברקים, ומהקופסא הבוהקת יבקעו קולות צורמים (יראיינו הרבה את עמיר פרץ בטלויזיה)

כששני ענקים יסתערו ויתנגשו זה בזה בקרב אימתנים (ביום שבו עדי הימלבלוי תופיע ב"אלופה" בלי חזייה)

וכשלא תראה הקופסא הבוהקת יותר את הכי זבאלה (כשיפסיקו לשדר אפילו את כוכב נולד)

אז תשקוט הארץ, ותשוב לסידרה.

 

אז אפשר להיות רגועים עכשיו.

 

 

(ועוד כמה קטנות בנושאים אחרים:

*בגלל שהנושא החם נהיה הנושא שכולם כותבים עליו אולי כל פוסט פשוט יילך לשם אוטומטית אלא אם כן נסמן אותו ב-לא מתאים לנושא החם, ואז כל הפוסטים האלו יילכו לעמודה קטנה בצד שתיקרא- הנושאים הקרים.

*ובאותה נימה על עניין אחר: זה רק נדמה לי או שבזמן האחרון יש מפגש ישראבלוג כל יומיים בערך? אז אולי במקום שיפרסמו כל פעם מתי יש מפגש, יפורסם לוח שנה לחודשים הקרובים ובו יסומנו כל שלושת הימים שבהם לא יתקיים מפגש, ובאותה הזדמנות אפשר להפיץ את הלוח הזה גם להנהלת עזריאלי, כדי שהמאבטחים יוכלו לדעת באיזה יום הם יכולים לבוא לעבודה עם כוס-אמק אחד פחות בלב וקופסת כדורי הרגעה אחת פחות בתיק.

*בנוגע לשורה באחד הפוסטים הקודמים בה ציינתי כי אני לובשת תחתוני חוטיני בצבע אפרסק, ארצה לציין כי הטעיתי אתכם, זה לא חוטיני, פשוט התחת שלי כל כך גדל לאחרונה שכל התחתונים הרגילים שלי הפכו לחוטינים).

 

עד כאן להערב.

שיהיה לכם לילה טוב ושקט.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/7/2006 02:13  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוֹנצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוֹנצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)