לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויה דולורונה


so it goes

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

והיום בפינתנו, השיחה שלא התקיימה אבל בהחלט היתה יכולה:


 

ראומה אלדר מתקשרת ממטה הלוחמה הפסיכולוגית של צה"ל כדי להטריד לבנונים אומללים: שלום, יש לכם מים בברז?

-כן.

-שיט, שוב פספסנו.

 

ילד: אבא, מהו הצליל הזה הזה אשר אני שומע?

אבא: הו, ילדי, זהו צליל ה-חחחחח הקסום אשר מתנגן ברחבי הרשת מזה שנים. האגדה מספרת שבכל פעם שהצליל מתנסר בראשך, פקאצה מקבלת פאייט.

 

מרצה בקורס יזמות: טוב, תלמידים יקרים, היום המשימה שלכם היא ליצור את המוצר הכי טפשי ומזעזע שאתם יכולים לחשוב עליו ולהפוך אותו ללהיט.

תלמיד: אני יודע, בואו ניקח את שטיחון האמבט, נצבע אותו בצבעים זרחניים ונהפוך אותו לנעליים!

מרצה: טוב, בוא לא נגזים, כן?

 

-תגיד, לא נמאס לך כבר מכוכב נוָלֶד? סתם מכונת רייטינג משומנת שנותנת במה לכל יוצא פריפריה חסר כשרון שאין לך מושג בכלל איך העבירו אותו אודישן.

-כן, אבל תשמע, אם צביקה הדר לא יופיע שם אז הוא יופיע במקום אחר.

 

-סליחה, אפשר לשאול איזה מזל את?

-אני מזל קבב, שזה טלה עם קֲשת באופק.

-אה. אז אני מזל נס דתי או קונדוםָ קרוע, זה בתולה עם תאומים באופק.

 

 

עד כאן פינתנו.

 

עכשיו, אפשר לגמור את המלחמה הזאת כבר? גם אם לא השגנו את כל מה שרצינו, וגם אם לא החלטנו עדיין מה זה בדיוק כל מה שרצינו. הנה, תראו, אפילו בנק לאומי כבר הכינו סטיקרים מעודדים למאוכזבים למקרה שהמלחמה תגמר בלי שנסראללה ימות:

 

           

 

 

 

ועכשיו, סלחו לי, מישהו קורא לי. זה החבר שלי.

נכון, הוא נראה כמו כרית, הוא מרגיש כמו כרית, הוא נשמע כמו כרית, אבל זה החבר שלי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2006 03:07  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוֹנצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוֹנצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)