לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויה דולורונה


so it goes

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

תשובות לשאלון.


 

אחרי ארבע שעות צפייה באודישנים לכוכב נולד, החלטתי לקחת את השאלון הזה ולענות עליו ברצינות.

אז יאללה:

 


מה היא מטרתך בחיים?
ובכן, שאלה טובה.


אני מניחה שהמטרה שלי היא להגשים את כל, או לפחות את רוב המטרות שלי. זה קצת בעייתי מכיוון שבשלב הזה אני לא חושבת שאני מסוגלת אפילו להגשים אלפית מהמטרות שלי, אז אני מניחה שכרגע המטרה שלי היא להגיע למצב שבו אוכל להתחיל לחשוב על להגשים לפחות חלק מהחלומות שלי, שהם בעיקר לעסוק בכל התחומים שמעניינים אותי ולהצליח להזיז משהו בעולם הזה.


 


מה לעולם לא תעשי?


הממ.. בואו נראה.. אני לא אעשה קפיצת בנג'י, לא אככב בסרט פורנו, לא אביא ילדים לעולם, לא אשדוד חנות מכולת ועוד.

כמה ממה שרצית לעשות אתמול הספקת והצלחת?
בהתחשב בכך שמה שרציתי לעשות היה- לאכול, לישון ולראות טלויזיה, אני מניחה שדי עמדתי במטלות.


אולי הייתי יכולה להשקיע קצת יותר בשינה.


 


כמה אנשים יש לך ברשימת האייסיקיו, וכמה מחוברים עכשיו?


אין לי אייסיקיו, יש לי מסנג'ר. יש לי ברשימה שלושה אנשים, וכרגע שניים מחוברים.

למה החלטת להתחיל לכתוב בלוג?
דור הפרוזק.


קראתי את הספר הזה לפני כשנה וחצי, זה היה הספר הראשון שקראתי תוך שלושה ימים.


בסוף הספר היה פרק שהמחברת הוסיפה למהדורה השניה, שבו היא מספרת על מכתבים שקיבלה ומפגשים עם אנשים שקראו את הספר. חשבתי לעצמי: איזה כיף לה, כל החיים שלה היא סובלת מהרגשה שהיא לא מצליחה להסביר לאף אחד, עד שניתנת לה פתאום הזדמנות לחלוק את זה עם העולם ולגלות אלפי אנשים שמרגישים כמוה. אם רק הייתי מקבלת הזדמנות כזאת, זה היה נפלא.


אז נכנסתי לאינטרנט והתחלתי לחפש אם יש מקום שאפשר לכתוב בו ולשפוך ת'לב, ואולי למצוא קצת הזדהות עם תחושות שחשבתי שרק אני מרגישה. הגעתי לפורום בלוגים בתפוז, וזכרתי ששמעתי מתישהו על הדבר הזה שנקרא בלוג אבל לא ממש עניין אותי לבדוק מה זה עד אותו יום. משם הגעתי לישראבלוג, אנד דה רסט איז היסטורי.


 
מה מסמן צבע הרקע בבלוג שלך?
לי זה מזכיר שלכת, לא יודעת מה איתכם.



כיצד בחרת את הכינוי?
טוב, זה המקום להתוודות. רונה זה לא השם האמיתי שלי. השם האמיתי שלי דומה לרונה, רק יותר מכוער. בצבא התחילו לקרוא לי רונה ומאז החלטתי לדבוק בשם הזה.



מה ההגדרה של אדם מאושר?
אני מניחה שזה משתנה מאדם לאדם. בשבילי המושג אושר תמיד היה מושג מוזר, לא ממש הבנתי איך מישהו יכול להיות מאושר אם הוא לא מרוצה במאה אחוז מהעולם שמסביבו ומה שקורה בו. אמרו לי שאם טוב לי, אז אני מאושרת, אבל איך יכול להיות לי טוב לחלוטין אם למישהו לידי לא טוב? זה מרגיש קצת מוזר.


בכל מקרה, אני חושבת שאני אהיה הכי קרובה שאפשר למאושרת, אם אני אצליח באמת להשיג את המטרות שלי, אלה מהשאלה הראשונה.



בלי מה לא תוכלי לחיות במשך שבוע?


שוקולד, מוזיקה, קפה.

 

 

נכתב על ידי , 10/4/2004 04:43  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוֹנצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוֹנצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)