לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויה דולורונה


so it goes

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

האבטלה משחררת


 


היי.


נכון, אני לא כותבת הרבה בזמן האחרון. חיי האבטלה שלי פשוט לא ממש מספקים לי הרבה השראה. נכון שיש מספיק דברים שקורים מסביבי שאוכל להביע עליהם את דעתי, אבל איכשהו קשה לי בזמן האחרון לגבש דעות ולהביע אותן בצורה מסודרת. אני מוצאת את עצמי סולדת מכל צד בכל סכסוך ומנסה לשווא להחליט. בשלב הזה, אני אפילו לא יכולה להחליט מי יותר מעצבנת, אורנה דץ או מיכל ינאי.


 


איכשהו יש איזו מערכת תפיסות קבועה בארץ שלא נותנת להתחמק. אם אתה לא א' אז אתה ב'. אם אתה ב' אז אתה גם ג'. אבל החיים הם לא מבחן פסיכומטרי.


 


אז נתתי ליום העצמאות וכל פסטיבל ה- 56 סיבות לאהוב/לשנוא/לחבב/לסמפט את ישראל לחלוף על פניי בלי התייחסות וזנחתי את כל דיוני יום השואה, יום הזכרון, המצב המדיני-חברתי-כלכלי וכו'. לבינתיים.


 


בינתיים אני אברבר פה על ימי האבטלה שלי ואקטר על המחשב שלי שהולך ונעשה איטי יותר מיום ליום.


אז קודם כל, האבטלה באמת משחררת, ומפנה לי זמן לעסוק באחד התחביבים העיקריים שלי: חיפוש עבודה.


כן, אני מכורה למודעות דרושים. קורה.


אני מאוד אוהבת לעבור על המודעות ולסמן את אלו שמעניינות אותי בטוש זוהר.


לא כולן ממש רלבנטיות בשבילי, אבל הן מעניינות אותי.


עדיין יש לי כמה דילמות בקשר לחלק מהמודעות. למשל: מה זה בדיוק מראה ייצוגי? האם העובדה שאין לי גיבנת ושומה שעירה על הלחי מספיקה בשביל להפוך אותי לייצוגית? או האם זו הדרך העדינה של אנשים להגיד: אנחנו מחפשים כוסיות, קונפות הביתה.


מאוד מבלבל.


חוץ מזה, למה אנשים טורחים לכתוב במודעות שהעבודה מאתגרת? מי בכלל רוצה עבודה מאתגרת?  נכון שעבודות מאתגרות יכולות להיות מעניינות אם יש לך מקצוע שמעניין אותך, אבל כשמדברים על עבודות לצעירים, המשמעות של עבודה מאתגרת היא- אנחנו רוצים שתמכור משהו שאף אחד לא רוצה לקנות.


 


אז מצאתי כמה מודעות מעניינות ורלבנטיות בשבוע האחרון. בינתיים אני עושה אוסף. מתישהו אני אתחיל להתקשר.


 


עכשיו אני צריכה ללכת. אמא שלי נוסעת שוב לכנס ולוקחת אותי איתה. הפעם זה לא באילת אלא בצפת. (מה אכפת לי? איפה שיש אוכל, אני באה)


אז אני אחזור ביום שבת. משאירה פה את הבלוג להשגחתכם הנאמנה.


 


ביי.


 


 


נ.ב.


בזמן האחרון אני חולמת הרבה על תינוקות.


אני תוהה, האם זהו יצר אמהי שהתעורר בי לפתע, או שהעובדה ששקלתי לאחרונה להציע את הרחם שלי להשכרה תמורת סכומים נאים מתחילה להשפיע עלי.


משום מה, אפשרות ב' נראית לי הגיונית יותר.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2004 09:44  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוֹנצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוֹנצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)