לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What Dosen't Kill You, Make You Stronger


Never give up your dream will come true


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

תשובות לשאלון השבועי


עם מי בילית את השנה הזאת?
הרבה אנשים, חברים, משפחה, חרבים שהם משפחה שנייה בשבילי

מי האנשים שהשפיעו עלייך הכי הרבה השנה?
אימא, המורה שלי לריקודים, המאמנת שלי בקראטה ואח שלי הגדול.


מה הדבר הכי טוב שחווית השנה?
השתתפתי בפרויקט סופר חשוב שנוגע לכולנו, הייתי חלק מרכזי באירוע השיא של אותו הפרויקט

והדבר הכי רע?
כשבן דוד שלי היה צריך לעבור ניתוח בריאות.

האם היה אירוע מתמשך שליווה אותך השנה?
אמ..לא משהו מיוחד.

האם יש הישג שאת גאה בו במיוחד השנה?
כן, שרציתי בתחילת שנה לסיים את השנה כמצטיינת. בסוף השנה הייתי מצטיינת חברתית של כל הבית ספר וזכיתי במלגה, ובנוסף הייתי מצטיינת לימודית בשכבה.

איזה מעשה שעשית למען מישהו היה משמעותי גם עבורך?
במשך כל השנה התנדבתי בכיתות PDD והרגשתי שהחיבור שיש לי עכשיו עם הילדים ובניתי אותו במשך כל השנה גרם לי להשתנות ולהפוך לבן אדם יותר טוב

האם התרחש השנה שינוי מהותי בך או בסביבה שלך?
כן, החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולקחת דברים יותר בקלות, הבנתי שכן צריך ללמוד, השקעתי יותר בחברים שלי.

איזו תובנה מהשנה תלווה אותך לחיים?
אמ..אני מניחה שהקטע הזה שפשוט צריך לחיות את הרגע, לעשות דברים משוגעים וכיפים בלי לחשוב מה אחרים אומרים או חושבים עליך.

נכתב על ידי Invisible235 , 26/6/2014 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Invisible235

בת: 25

תמונה




165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvisible235 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Invisible235 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)