לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

here comes the sun , and i say , its allright


FML

כינוי:  shawty

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

אין משהו שיכול לתאר את איך שאני מרגישה יותר טוב .


 if you're still bleeding, you're the lucky ones 'Cause most of our feelings, they are dead and they are gone We're setting fire to our insides for fun... 

 

 

 

 

I miss you . 

נכתב על ידי shawty , 27/8/2012 22:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום רביעי


אוקיי זה היום הרביעי וזה החלק שהכי הכי חיכיתי לו בכל האתגר הזה !

שישה שירים שאני מכורה אליהם ! 

 

1 -

טוב זה השיר שאני הכי הכי אוהבת של ארקטיק מאנקיז ,(שגיליתי לפני האולימפידה thank you very much ) 

בגלל שהקצב שלו מדהים , הקול של אלכס עושה לי eargasm מטורפת ! 

 

2-

שוב , הקול של אלכס .. eargasm , עניינים . 

אבל פה המילים יותר נוגעות לי . 

 

3-  

זהו שיר של אחד האלילים הגדולים שלי, אמינם . בכל פעם שאני עצובה הוא מעודד אותי .. גורם לי לחייך את החיוך הראשון הזה (: 

 

4-

 

זה כמו הטירסטיק האישי שלי , בכל פעם שאני צריכה לבכות , לשיר שיר עצוב , לשחק דמות שבוכה , לכתוב שיר עצוב , זה מכניס אותי לאווירה 

 

 

5-

זה שיר כל כך כנה ואמיתי , ובכל פעם שהוא אומר את צמד המילים His name .. הקול שלו פשוט נשבר 

וזה הורג אותי פשוט .. 

 

6-

 

מה אם לא זה בשביל לגרום לך לרוץ לקפוץ לשמוח ולצחוק כמו משוגע ? 

נכתב על ידי shawty , 13/8/2012 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבעה פחדים -פוביות


שבעה פחדים - פוביות .. 

 

1- ליצנים 

2-עכבישים 

3-מחויבות 

4-מעליות 

5-קלסטרופוביה 

6-גבההים

7-חתולים 

 

 

 

 

 

אינלי כוח להסביר חחח 

נכתב על ידי shawty , 12/8/2012 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברו יומיים


פדיחוש , הייתי אמורה לעדכן לפני יומיים אבל , פאק איט .. 

תשעה דברים שאני עושהכל יום : 

1-נכנסת לפייסבוק 

2-נוסעת באוטובוס

3-מדברת עם אבא

4-מסמסת לחברה הכי טובה שלי לפחות 10 פעם 

5-עולה על המשקל ( עצוב אבל אלה החיים ) 

6 - קוראת לפחות פעם אחת את הפרק הראשון של הנסיך הקטן 

7-שרה

8-שומעת מוזיקה 9-מגלה זמר\זמר\להקה חדש\ה\ים 

9-מחליפה לק 

 

שמונה דברים שמעצבנים אותי ( ולמה ) - 

 

1- כשאנשים יורדים לחייו של ג'סטין ביבר - 

אני לא מעריצה או משהו , אני פשוט חושבת שזה אידיוטי לרדת על זמר כלשהו רק בגלל שהוא מי שהוא ! 

וזה לא כאילו שהוא מכה נשים , פדופיל , רוצח , גנב , מתעלל בחיות . הוא רק לא עבר כל כך את גיל ההתבגרות , וזו לא אשמתו . 

 

2-בנים שמתחילים איתי רק כדי לזיין אותי , ועושים את זה בצורה ברורה כל כך , אבל כששואלים אותם , הם מכחישים ואומרים , לא . זו לא העובדה שיש לך תחת , או ציצי מידה E , זה בגלל העיניים הגדולות והיפות שלך , והצחוק היפה שלך .. אבל ברצינות , רוצה להזדיין ?!

 get a life man .. 

 

3- זוגות שמתקיימים אך ורק בפייסבוק   - 

ויש לי גם דוגמא , יש זוג , אני לא אגיד את שמו כי הם די מתוקשרים , הוא גר בת''א והיא גרה בבאר שבע . 

כשהם רבים , כל העולם יודע . כי הוא רושם סטטוס  : למה בנות חייבות להיות תמיד צודקות ? והיא רושמת אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה !!!

רושמים התנשאי לי , הוא כותבת בסוגריים את שם משפחתו , הם  מצטלמים בכל פוזיציה ובכל רגע מהיום שלהם !

וזה לא שאני מזלזלת באהבתם , אבל לדעתי ? כשאתה מאוהב , לא צריך לעשות ריליישנשיפ בפייסבוק ולרשום את השם משפחה בפייסבוק ומיליוני תמונות והתינשאי לי , ואתה משלים אותי קטני וכל ה-bullcrap האלה .. 

לדעתי מי שצריך לדעת . ידע , מי שלא יצטרך לדעת . לא ידע .. לא צריך שום תמונות , לא צריך שום התינשאי לי . 

נקי , שישאר לשניכם . 

 

 

4- בנות שחושבות שרק בגלל שלאבא יש כסף ואימא הורישה להם ציצי מותר להן הכל .. 

 

5- אנשים קיצוניים - 

שמאלנים קיצוניים , ימנים קיצוניים , אתאיסטים קיצוניים , חרדים קיצוניים . 

זה פשוט מעצבן אותי .. כי העולם לא שחור ולבן העולם מלא בצבעים . 

 

6-אנשים שכשאני אומרת להם שאני צמחונית כי לא באלי שחיה תמות כי יש לי קרייב להמבורגר הם מתחילים לצרוח לי באוזן 

למה מה קרהההההההההההההההה חיים רק פעם אחת ביאצ' ! 

 

7-אנשים שקוראים לנירוונה "הצרחות האלה"  ( כמה בורות ? כמה ?) 

 

8- כשהבנאדם שאתה הכי שונא בעולם בטוח כל כך שאתם ביאפאפס .

נכתב על ידי shawty , 11/8/2012 22:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתגר 10 הימים של טאמבלר


החלטתי לעשות את אתגר 10 הימים , אמרו לי שמגלים הרבה על עצמך דרכו .. 

טוב אז יום 1 : 


10 עובדות רנדומליות לחלוטין על עצמי :


1 - ישלי אובססיה מטורפת לאנשים שחורים .( להגיד כושים זה פוגעני )  - 

אני לא יודעת למה .. אבלאני מניחה שנולדתי ככה כי תמיד נמשכתי אליהם , לא רק . אלא בעיקר . 

זההתחיל בכיתה ב' בערך , הייתי תמיד רואה אמטיוי עם בת דודה שלי .. והיה את הראפר הזה , סולג'ה בוי שנורא אהבתי , 

לא הייתה לי אובססיה של ממש עדיין , בכיתה ד' , או ג' , היה טקס של ניקולודיאון והוא היה מועמד למשו , וגם כריס בראון היה מועמד איתו , 

וכריס זכה .. מאז , אני לא יכולה להעביר יום בלי לשמוע כריס , או לחשוב על כריס , או סתם לראות תמונות שלו . ( בלי חולצה  ) כמו מטורפת ! 


2 - התעלפתי השנה פחות או יותר 8 או 9 פעמים .. - 

הם עדיין לא יודעים מה זה , הם בודקים מבערך אוקטובר והלכתי למלא בדיקות לא נעימות , אבל אני שורדת 


3- כל שיר שאני שומעת , אבל כל שיר שאני שומעת בפעם הראשונה . אני לא יכולה לסבול ... -

אינלי מושג למה ! זה התחיל שהייתי בת 12 , ונשאר לי עד היום , אני לא מצליחה לשמוע שיר בפעם הראשונה ולאהוב אותו 

אני חייבת לתת לו לחלחל ואז לשמוע אותו בפעם השנייה ואז ( רוב הפעמים ) אני לא מפסיקה לשמוע אותו . 


4 - יש לי אובססיה מטורפת לסיגריות - 

לא לעישון שלהם , למראה שלהן , למראה של האנשים שהם מעשנים אותם , לצורה בה הם מחזיקים אותן  זה תמיד ניראה לי כל כך עמוק ומיוסר , למרות שאני ממש לא מעשנת וגם לא מתכוונת , ריח העשן עושה לי בחילה .. 



5- אני לא רוצה להביא ילדים -

אני חושבת (אישית) שזה אידיוטי . 

ברגע שאתה מתמסר ליצור קטן שלא יכול לשלוט בעצמו , נגמרים החיים שלך , אתה כל הזמן חושב על מה יקרה לדבר הזה אם אתה תעשה את זה , מה יקרה לדבר הזה אם לא . אתה חייב לטפל בו ויודעים מה ?

מי אמר בכלל שאתה תאהב אותו ? אין לזה הבטחה .. אם תצא לי ילדה פרחה מטומטמת חסרת מעצורים ? 

אני אשנא אותה .. אני יודעת את זה . 

וחוץ מזה , למה שהגוף שלי ייהרס בשביל גוש שומן שאני בכלל לא מכירה , ואני אמורה לאהוב ? 


6- אני שורקת מגיל 8 חודשים ( Yeahhhh buddy ) - 

סבא שלי היה "שרקן" מצויין , הוא היה שורק וציפורים היו נוחתות לידו , הוא היה שורק מעל העריסה שלי , 

ומה אני יכולה להגיד ? למדתי מהר .. 


7- אני לא יכולה לשמוע שיר בלי לדמיין איך אני מופיעה איתו - 

תופעת לוואי של היותי זמרת אני מניחה .. 


8- אני צמחונית -

אני פשוט לא חושבת שזה נכון שחיה תמות רק כי לי יש קרייב להמבורגר . 


9- אני מכורה לאייליינר  - 

אני אוהבת להבליט את העיניים שלי , כי העיניים שלי הם הדבר הכמעט יחידי שאני ממש ממש אוהבת בעצמי , 

הן בצבע חום אדמדם כאלה , ובשמש נוצרת להן טבעת זהב , זה ממש מגניב חח . 


10- ישלי מבטא בריטי -

והתאמנתי עליו איזה חודש !!!!!! אני כל כך גאה בו שזה מפחיד .. 

ראיתי misfists כל העונות ופשוט התאהבתי בזה והתחלתי להתאמן . 




זה האתגר למתעניינים . 


Day 1: Ten random facts about yourself.

Day 2: Nine things you do every day.

Day 3: Eight things that annoy you.

Day 4: Seven fears/phobias.

Day 5: Six songs that you're addicted to.

Day 6: Five things you can't live without.

Day 7: Four memories you won't forget.

Day 8: Three words you can't go a day without using.

Day 9: Two things you wish you could do.

Day 10: One person you can trust

 

 

נכתב על ידי shawty , 9/8/2012 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת את הדור הזה .


הדור הזה כזה גרוע .


כל אחד תקוע באייפון שלו , באייפוד שלו , באייפד , בגלקסי ,אנדרואיד . העיקר משהו חשמלי ירקד להם בין האצבעות .. 


וזה מופיע בכל המובנים . הדור הזה פשוט מקולקל . 


הוא הרבה יותר "זול" , היום ... אם תפתח פייסבוק של ילד בן 12 , או 11 , תוכל לראות שתמונת הפרופיל שלו היא שלו מתנשק עם חברה שלו, 


(רציתי להביא דוגמאות אבל אז הבנתי איזה פלישה נוראית לפרטיות זה יהיה ) 


תחפשו עוד קצת ותמצאו מישהי אחת באותו הגיל , שבמקרה ועכשיו היא רווקה . 


שתכתוב סטטוס שיגרום לכם להרטיב את עצמכם מרוב צחוק , כמו למשל ( אלה ציטוטים אגב ) 


" הללללללך נסייייך ?! יבווא המללך כפרהה , ואםם גם מלך לא יבווא לך , תמייד נייישאר לך הערמון (; , 


בקיצצצצצצצצצר ? 


ילד ?? את הקצצה של הבוולבול אתה מזיז לי ,, תלך אתתה והחברה שלך !!


סלעמת ,מווווווווווווווווווווווואה ! " 


או כמובן , 


" רווקה נחשקת , אף אחד לא יכבול אותי (; " 


 


מזועזעים , אתם רוצים ללכת . לשכוח מזה , מסתובבים ברחוב ורואים ילדים בכיתה ה' עם " ידידה " כולם יושבים סביבה , מחבקים אותה .. 


וכמובן את צעקותיה הפרחות שומעים בכל הרחוב 


" שווון י'חתיכת חרמן כללב לך לך לענבל שלך , למה אני ? לא כמוהה . מוזלת בשקל וחצי רמי לוי ! " 


 


הולכים לראות סטפ אפ , בשעה אחת עשרה וחצי בלילה , מוקפים בילדים שעולים לכיתה ו' , עם חולצות של אבסולוט , שורקים וצורחים על המסך בכל פעם שהם רואים בחורה שלבושה קצת פחות מהנורמל . 


 


 


 


וגם הטכנולוגיה , משגעת אותי ! 


פעם אם רצית לדבר עם מישהו , התקשרת אליו , שמעת את קולו .


היום מספיק לזרוק כמה אותיות לעבר צ'אט , וזהו . שיחת נפש זה נקרא .


אבל כאן אני לא אשפוט .


אני מניחה שאולי באמת קל יותר להודות בטעויות , או להתבייש במשהו בפני מסך , ולא בפני הפרצוף של בן אדם . 


כל ילד תקוע באייפון שלו . כאילו אם יחפשו מספיק עמוק ימצאו אושר... 


אני אחת היחידות מבין החבורה שאני מסתובבת איתה שהיא לא בעלים גאה של סמארטפון , 


היתרון אצלי כמובן , הוא שאני לא תוחבת אפי בתוך מכשיר מטומטם בזמן שאנשים מנסים לדבר איתי .. 


 


אני לא יודעת כבר מה להגיד , אני פשוט מאוכזבת , העולם לא אמור להשתפר ? לנסות אולי ? 


אנחנו רק מדרדרים , היום בכיתה ט' יכולים לקרוא לכיתות ז' הדור של היום , ילדים בכיתה י''א לט' הדור של היום , 


כי ככל שהטכנולוגיה משתנה. כך גם הדור שנולד ישירות אל תוכה . 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


נ.ב.


כל מה שכתבתי פה , אמיתי , ונובע מחוויות שקרו לי במשך החודש האחרון .. 

נכתב על ידי shawty , 7/8/2012 22:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , שירה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshawty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shawty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)