לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2011

מבטה החי היה דוקר אותי לבכי


היומיים האחרונים עשו לי דברים. הם גרמו לבטן שלי להתהפך מציפייה אלייך ומהאכזבה כשהלכתי בלי להרגיש אותך.
להרגיש באופן יותר מוחשי בלב, בראש ובגוף. ועדיין, הזמן במגרש הביתי שלך בלעדייך נראה לי טבעי מהצפוי.
אני מתחילה להאמין שאולי כל הרגשות שמציפים אותי הם לא אמיתיים כמו שחשבתי.
קל לי פתאום להתרגל למחשבה שאני לא אראה אותך יותר, קל לי להשלים עם הרעיון שאתה מוקף באנשים שהם לא אני- ושאולי זה לטובה.
ובמחשבה שניה, איתך לא "קל" לי או "הגיוני"-לעולם לא היה. העניין הוא בהשלמה.
כשדברים אחרים מתחילים להעסיק לי את הראש, אתה נדחק לצד ולאט גם מתחיל להטשטש.
חיכיתי לכאפה הזו שתצלצל לי חזק כל-כך באוזניים, חזק מספיק כדי לגרום לי להבין איפה אני עומדת ואיפה אני רוצה לעמוד.
לפני כמה ימים ביקשתי שתחזור, עכשיו כל רצוני הוא שתלך.
אני מאמינה באמונה שלמה שאם אני אהיה פחות עיוורת, או במקרה שלי חירשת מאהבה אלייך, אני אצליח לשמוע את עצמי בבירור מספק כדי לבחור בצלילות דעת.

ובגלל סדרת התרחשויות בימים האחרונים שאותה אני לא אפרט, הגעתי למסקנה אחת: אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו. ונאמר אמן.

נכתב על ידי , 4/8/2011 20:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.Big's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.Big's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)