לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2011

לאט לאט


המחשבות מתמזגות אחת עם השנייה ויוצרות פרדוקס מסובך שקשה לתקן.
יש לי ככ הרבה מה לומר ואף מילה לא נשמעת טובה מספיק.
כל מה שייחלתי אליו בשנה האחרונה קורה, ואני חוששת שזו דרך ללא מוצא. עכשיו כשהוא כבר איננו הראש שלי ריק.
אני הולכת ברחובות זרים, עוברת על יד אנשים זרים ותוהה האם אני נחשבת.
השבוע האחרון טלטל אותי ונאלצתי לעבור הלאה לשלב הבא. החוסר ביטחון צף בשנית, וכל מה שאני מסוגלת להתעסק בו הוא תמחור עצמי.
אני כועסת שאני לא מסוגלת להפסיק להיות כזו שטחית ואידיוטית, להפסיק לחשוב על איך אני יכולה להיות יפה יותר או מושכת יותר,
להפסיק לחשוב על גברים ולהיכנס למוד טיפה יותר רוחני. אני מרגישה שמשהו מתפספס לי וחומק ממני.
אני פנטזיונרית רצינית, ובראש שלי המון חלומות ופחות מציאות. הפנטזיה השכיחה ביותר:
אנשים חמים בימים קרים. אירופה החדירה בי את התמונה. הקור חדר לי לעצמות, ושבה לי הצלילות.
אומנם הפוסט יצא פחות ממוקד ממה שניסיתי, אבל אין לאן למהר.  מספיק טוב בשבילי לעת עתה. 
 
נכתב על ידי , 28/8/2011 02:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.Big's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.Big's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)