לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2011

toxic


הזיכרונות בועטים בדלת, חזק מספיק כדי שיתחילו להופיע בה סדקים, והיא מסרבת להיפתח.
אני לא רוצה את הזיכרונות הארורים האלה ולא רוצה להחזיק בהם עוד, את הכמעטיים והכישלונות.
אין לי את מי להאשים מלבד את עצמי. "לא חשבתי שזה הטעם שלך"
אותם שוברי הלבבות המקסימים שהצטיירו ככאלה מהשנייה הראשונה, ולמרות חוסר הביטחון המזהיר הם,ואני, גרמו לי להאמין שלא אהיה עוד אחת מהכיבושים שלהם. והייתי, איך שהייתי.
תקופות יבשות וריקות זורקות אותך היישר לזמנים שמתחננים להישכח, ועכשיו אני מתחילה להבין שאלו תקופות ממשיות שלא מתיימרות להיות כמו קודמותיהן. תקופות שפלות ועצובות ככל שיהיו, עם ריק גדול מעל לקינוח הן אלו שמעניקות לי רגעים יקרים לחשוב. לחשוב על מה שעשיתי ועל מה שלא אשוב לעשות. על מה שמגיע לי, ומה שעוד יבוא. כנגד כל הסיכויים..



צדקת, לפעמים צריך לכתוב כדי לתעד.

נכתב על ידי , 15/10/2011 22:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr.Big's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr.Big's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)