לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

פרק 2 - אורח לא רצוי חלק ב'


מהפרק הקודם:
"נתקענו בלי קצה חוט" אמר ג'ון
פתאום נפל לי האסימון.
חייכתי חיוך גדול ואמרתי "טרה אמרה..."

חייכתי חיוך גדול ואמרתי "טרה אמרה שהיא ישנה שינה חלשה, למה היא פתאום ישנה שינה כל כך חזקה וקמה מאוחר יותר?"
"חייב להיות סם שינה" אמר ג'ון במהירות
"לפי מצלמות האבטחה לא נכנס אף אדם זר לבית, זה חייב להיות מישהו שכבר היה בפנים" המשיך אותו ליאם
"ההורים בעבודה ומאיזו סיבה טרה תרצה לסמם את עצמה?" אמרתי
"עוד מישהו פה חושב שטינה יותר מסתם ילדה תמימה?" שאל סקוטי

"גברת לינפק, מדוע טינה סיממה אותך?" שאל ליאם
הבטתי מהזכוכית עליו ועל סקוטי המתחקרים אותה.
"היא לא!" אמרה טינה מהר, יותר מידי מהר.
חיוך ענקי התפרש על שפתיו של סקוטי.
"את גם חשדת בזה, למה?" שאל בתקיפות
היא ניגבה דמעה שברחה לה, הסתכלה על הרצפה ומלמלה בשקט "היא הכינה לי ארוחת ערב, שזה די מפתיע מאחר ולא אהבה לבשל, חשבתי שהיא רק רוצה לתת לי קצת מנוחה"
ליאם הביא לה כוס מים ויצא ביחד עם סקוטי מהחדר.
"ברור שהיא עשתה משהו שהיא לא רצתה שטרה תדע" אמר ג'ון
"סמים? זונות?" שאלתי תוך כדי התבוננות בתמונות של הגופה.
"אם זה היה זונות היא הייתה עירומה או עם בגד אחר" אמר ג'ון והתבונן גם על התמונות.
"היא יכולה גם לנעול את הדלת בשביל סמים" אמר ליאם
"איפה ההורים של טינה?" שאלתי
"מחכים בחדר חקירות 4" אמר סקוטי
חייכתי חיוך קטן והלכתי במהירות לשם.

"שלום גברת ומר וולקס, אני אשמח לשאול אותכם מספר שאלות" אמרתי תוך כדי שאני סוגרת את הדלת ומתיישבת.
"רק מהר בבקשה יש לנו עבודה" אמרה לואיזה תוך כדי לחיצות על המקשים בטלפון שלה.
"הבת שלכם נרצחה, אני חושבת שזה יותר חשוב מעבודה" אמרתי בקול תקיף שגרם להם להרים את המבט שלהם מהטלפון.
"האם הבת שלכם הייתה במועדונים שלא הרשתם לה ללכת אליהם? חברים שאסור לה לבקר?" שאלתי
"הרשנו לה הכל חוץ מלראות את רון הזה" אמרה תוך כדי שדחפה את האצבע שלה לאוזנה.
"רון?"
"כן החבר שלה לשעבר, הוא פשוט פושע" אמרה והוציאה את האצבע.
"אפשר שם משפחה?" אמרתי ולקחתי את העט מהשולחן רושמת את המילה שאמרה.

"אנשי המשטרה מחפשים אותו" אמר ליאם כשהתיישב לידנו.
"אני מקווה שימצאו אותו כי אין לי כוח לחזור הביתה בעשר בלילה" אמר סקוטי בעייפות
ליאם עמד לענות לו איך בדיוק הפלאפון שלו צלצל.
"אוקי, תודה, בי" אמר "מצאו אותו, הוא בדרך לכאן"

"רצחת אותה?" שאל ג'ון
"לא!" ענה רון
"היית אצלה?" שאל
"לא!"
"מה היה הקשר שלך אליה?"
"פעם יצאנו ביחד"
"הקשר שלכם נפסק?"
הוא גירד באף שלו "כן"
"ועכשיו אני אשאל עוד פעם, הקשר שלכם נפסק?"
"לא" אמר בקול חלש
"נפגשת איתה אתמול?"
הוא הביט על הרצפה
"לא"
"ועכשיו את האמת?"
הוא התחיל לבכות.
"רבנו, היא לא הסכימה לברוח איתי" הוא נשם עמוק והמשיך "היא זרקה עלי נעל והתעצבנתי וזרקתי עליה מנורה, היא דפקה את הראש בחלון ונפלה, לקחתי את הסכין שיש לי תמיד בכיס ותקעתי בה אותו"

השוטר לקח אותו לתא המעצר.
הוא הביט עלינו, עינוי לחות אחרי הבכי, פניו מראות עצב.
"רצח מתוך חוסר שליטה" אמרתי תוך כדי שאני יוצאת מהבניין ביחד עם ליאם וסקוטי
"תתרגלי לזה, כאן זה כבר הפך לנורמלי" אמר ליאם
"אני פשוט ציפיתי למשהו מסעיר יותר" אמרתי עם חיוך
נופפתי להם לשלום ונכנסתי למכונית, נוסעת לבית.




תגובות? D:

לאב חן ♥
נכתב על ידי , 26/10/2011 14:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

123
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdetectives_story אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על detectives_story ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)