לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"Can You Feel The Love ToNight...?"

All You Need Is LOVE, LOVE it's All You Need...

Avatarכינוי:  N-BJ

בת: 33

ICQ: 291263848 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

חזרתי לפה?! + תמו..? נהנה.


ואם אני אגיד לכם שיש לי חשק מטורף לחזור?

או אוליי מן צורך כזה בשעת לילה לעשות את זה? מה תגידו?

 

אז אני שוב פה, מי אמר לי פעם שתמיד חוזרים לישרא? גל? נראלי שאתה..

 

הרבה קרה מאז הפעם האחרונה,

אני כבר בת 18++++ אוטוטו מתגייסת, עוד מעט נכנסת לאטרף של בגרויות (בעיקר תיאטרון).

יכול להיות שאני לא אעדכן פה שוב, זה בא לי בתקופות, תקופות ארורות כאלה, לא יודעת מה יש לי.

 

בגדול? הכל השתפר, משתפר ויישתפר.

זו הגישה חבר'ה.

 

איך אתם? הכל טוב?

מקווה שכן.

 

התגעגעת אליכם (;.

אז אני שוב פה, בנתיים.

 



נכתב על ידי N-BJ , 23/3/2009 23:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-5/4/2009 22:37
 





23,320

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN-BJ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N-BJ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)