לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfect Life


carpe diem

Avatarכינוי:  Little Missy

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

לצאת מהבועה


טוב אז לאחרונה אין לי ממש על מה לכתוב...
עד שלרגע חשבתי.. אובססיה שקיימת אצל כל אחד ואחד מאיתנו.
המראה החיצוני שלנו.

הדבר הכי חשוב לנו בני האדם זה מה שאנחנו משדרים לסביבה.

סלחו לי על השפה אבל על הזין מה אנשים חושבים עליי.

לא אכפת לי אם הבחור הזה יגיד לי בואנה איזה יפה, וואי איזה תחת או שיגיד מי זאת הכונפה הזאת.

לא אכפת לי מהבנות הרכלניות שיושבות בצד ומדברות על הא ודה.

למה שיהיה למישהו אכפת מה אומרים עליו... האנשים היחידים שאמור להיות לך אכפת מהם זה מהחברים הקרובים שלך, שעוזרים לך לבנות את עצמך ואת האישיות שלך. להבין מה אתה רוצה מעצמך!

אז צאו מהבועה שאם לא תקנו את הג'ינס דיזל הזה או הנעלי אדידס האלה בכסף שאין לכם אתם תמותו מרוב בושה.

יאללה רביעי משכורת ושופינג בביג שופ לשם חידוש מלתחה בת 4 שנים...

המשך שבוע נעים ומלא חוויות חדשות♥

 

נכתב על ידי Little Missy , 29/1/2012 22:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חייב להספיק כל מה שהעולם מציע


שמתי לב למשהו מאוד מטריד לאחרונה

זה כל כך מטריד שזה מציק

בני נוער בגילי... זה מצחיק עד כמה אנחנו מנסים להיות גדולים

ניקח לדוגמא אותי [כי אני דוגמא כ''כ טובה לזה]

אני עובדת, אני בימי שישי יוצאת עם חברים... כל הבנים הם או בצבא או אחרי צבא.. 

אני שותה, אני מעשנת ואני כבר חושבת על לעבור לגור בדירה עם שותפים.

אני כבר רואה את עצמי באיזה תפקיד צבאי אני יהיה.

ועוד הרבה אני, אני, אני ואני....

בקיצור, אני לא מבינה לא את עצמי ולא אחרים. למה המרדף הזה אחרי החיים הבוגרים?

מה כ''כ מלהיב בלקום כל בוקר לעבודה עם שכר מינימום, עם בוס מציק ועוד הרבה דברים מעצבנים..

להיות רווק/ה מסריח/ה בדירת חדר על חדר?

ועוד הרבה דברים ממש לא מהנים....

בסדר לעשן לשתות..... אבל לפחות תהנו ותמצו את התקופת חיים הזאת... אנחנו רק בני נוער!
עדיין לומדים, עוד לא התגייסנו.. אין לנו לאן למהר.

 אז תנשמו לרווחה, תסתכלו על החיים מפרספקטיבה אחרת, ותמצו כל רגע כי הוא לא יחזור יותר.

אוהבת וממשיכה להנות ממה שיש הגברת הקטנה♥

נכתב על ידי Little Missy , 23/1/2012 21:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס להיות פסימית


זה מצחיק ועצוב בו זמנית
כל פוסט שני שלי מדבר על זה שרע ולא טוב לי
מספיק להתבכיין, זה עובר והזמן מביא איתו דברים חדשים ומפתיעים!
 טוב אז באיחור שכזה שנה אזרחית טובה לכולם.
שהפעם הראשונה, אהבה הראשונה, השמחה שבלב, וכל דבר אחד מתוק וקיטשי יתגשם לכל אחד :)


ועכשיו למשהו פחות קשור..
ישלי עבודה, חח בייביסיטרית... אחלה עבודה, ילד מדהים וחמוד
אני שמחה שהצלחתי למצוא את העבודה הזאת, שאני כבר לא תלויה במשפחה שלי עם הכסף
הוו וגם שבוע שעבר חגגתי יום הולדת 17 עם האנשים האהובים עליי, שעשו לי יומלדת שמח מאוד
כיף לדעת שיש אותם♥

מקווה שייצא לי עוד השבוע לפרסם פוסט יותר רציני :) 

נכתב על ידי Little Missy , 14/1/2012 14:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Missy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Missy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)