לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  מגירת סיפורים...

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

*חורף.קר.שלג.גשם סיפור קצר.~


 

קרדיט לטייסטי עזרה ועיצובים חיבוק של הסוררת
- - -
השלג יורד,הגשם טיפטף,רעדתי מקור עם כפופתי החמות,מעילי החם אך רעדתי מקור עדיין.
דילן,הבחין בי קופאת בתחנה וניגש לשאול מה שלומי,:"אוור?"הוא שאל וחיבק קל את גופי שרעד.
"מ..מ..מה?"אמרתי,וניצמדתי אל גופו החם של דילן,"את קרה.."הוא אמר לי והפעם חיבק יותר חזק.
פתאום שפתיו התקרבו לנשק אותי,ובדיוק סובבתי את ראשי לשלילה,"מה קרה?"הוא שאל שוב.
"כלום.."עניתי מיד,והקשתי בנייד את מספרה של אמא,"אוור..הגיע הזמן."הוא אמר לי,ולקח את ידי הקרה,
והחל לחבק אותי שוב."הגיע הזמן למה?"שאלתי,וגרמתי לו להבין,שאני באמת לא מבינה."הגיע הזמן לנשיקה,שלנו."
הוא אמר והביט עליי בעיניו הירוקות,וחייך חיוך,חששתי.כל השמועות 'שילדה נכנסה להריון בגלל נשיקה',הציפה את מחשבותי,
חששתי.פחדתי,לא ידעתי מה לענות,וזאת רק נשיקה,מלאה בפה.אני ודילן חברים כבר שנתיים מאז כיתה ח',לא התנשקנו בפה,
לא שכבנו ולא כלום.כולן אומרות לי,הגיע הזמן אך חששתי שהכל בסוף יהרס,בנשיקה.נשיקה בגשם,זה החלום של כל הבנות בשכבה,
אך תמיד לא הבנתי 'מה העניין',אך מאז שיש לי חבר אני מבינה,שהעיקר זאת נשיקה מלאה.
"את שותקת,זה אומר שאת מוכנה?"הוא שאל,וקולו היה רך,ורגוע.הבטתי בשלג הירד,בגשם שטיפטף,ברוח שנושבת ובעלים שנושרים,
בכביש שמכוסה שלג,בעצים שנגמרים להם העלים,הרשרושים,הדיבורים והעיקר הגשם.הרגשתי צביטה בלב,
לא ידעתי מה להגיד.אני תמיד הייתי ילדה לחוצה,לחוצה מהדבר הכי קטן,אך הגיע הזמן לנשיקה שלי בכיתה י',הגיע הזמן ... 
"ננסה.."אמרתי,ובלעתי רוק.פתאום הוא החל להתקרב על פני,וליטף אותן בעדינות,נצמדנו אחד אל השני,
והוא אמר:"אני אוהב אותך.."ושפתיו החלו להתקרב על שפתי הדקיקות.
לשונו דגדג את לשוני הרטוב,והתחלנו להתנשק במעגלים,נשיקה ארוכה,בתחנת האוטובוס,מעגל אחר מעגל.
התנתקנו אחד מהשני,ואמרתי:"אני..אני אוהבת אותך"הייתי חייבת להגיד ודמעותי החלו לרדת על לחיי הקרות,
"גם אני אותך,אוור"הוא ענה וחיבק חזק.זאת היתה הנשיקה הצרפתית שלי,הראשונה בחורף הקר.
" חורף,קר,שלג,גשם ואהבה אחת מתחת לתחנה 3>"
נכתב ע"י דיאנה.
 
 

 

נכתב על ידי מגירת סיפורים... , 15/12/2011 19:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגירת סיפורים... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגירת סיפורים... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)