לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

לא עוזב אותי במנוחה.


שוב כאן, כמה מפתיע..

החיים סחטו ממני את הכל, עד טיפת המיץ האחרונה שנשארה בי.
אבל אני ממשיכה בשלי
כי כשאין ברירה אז אין ברירה
כי אי אפשר לצאת מהבית כשאת נראית ככה

ביום ראשון חוזרים לביצפר.
אין לי כוח
מבחנים
בגרויות
איך אני אמורה לעשות בגרויות עם כל הסמים האלה שאני לוקחת פעמיים ביום?
וכשהדבר היחיד שמתנגן לי במוח זה מה אני יאכל עכשיו או מה אני אוכל אחר כך..

וא. יום..פחחחח..למי אכפת..?
ול.?. למי אכפת? טוב, אכפת. יותר מידי כנראה.


נכתב על ידי , 20/10/2011 19:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לושתי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ושתי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)