לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PANORAMA


כי בסופו של דבר, כשהמשחק נגמר - המלך והחייל נמצאים באותה קופסה.

Avatarכינוי:  Eris

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015


אני כל פעם מחדש אומרת לעצמי: "קחי את עצמך בידיים", ואני לא לוקחת את עצמי בידיים.

איך אנשים מצליחים לקחת את עצמם בידיים?

איך אנשים מצליחים להתקדם בחיים, כאילו אין להם בכלל עכבות? אין שום דבר פנימי שחוסם אותם? שום כלום לא מפריע להם?

איך אנשים מצליחים פשוט לעשות? הגיע הגיל שאפשר להוציא רישיון? מוציאים רישיון תכף ומיד! יש מספיק זמן פנוי לפני הצבא כדי לעשות פסיכומטרי? ננצל אותו כמו שצריך! התחילו להתווסף כמה צמיגים בקרבת הפופיק, והג'ינס הישן לא עולה? יאללה, הולכים לחדר כושר ושורפים כמה קלוריות! 

 

למה אני לא מצליחה פשוט לעשות? למה יש לי מחסום פנימי כזה, שמונע ממני להתקדם?

בזמן שסביבי כולם מתקדמים, אני בבית, מתבטלת מול הטלוויזיה, כי הנפש כל כך סוערת שאני חייבת להשתיק אותה... וטלוויזיה יודעת להשתיק רגשות ומחשבות...

 

הגיע הגיל שאני אמורה להניע את עצמי.

למה אני לא מצליחה?

למה כל המוטיבציה שלי הלכה לפח?

האמונה שאני עוד אשנה את העולם, שאתרום לעולם, שאהנה ממנו ואחווה סיפוקים...

לאן הכל נעלם?

הייתי בטוחה שבגילי כבר אדע מה אני רוצה לעשות בחיים, ואדע בדיוק איך אעשה את זה. שכבר אהיה מאורגנת ושלמה.

משהו מעכב אותי.

הלוואי שזה היה דבר גשמי ומוחשי, שהייתי יכולה לשים עליו את האצבע, למחוץ אותו ולטאטא אותו החוצה.

אבל זה לא שום דבר מסוים. זו פשוט אני שחוסמת את עצמי.

השאלה היא איך אני מפסיקה לעשות את זה.

והתשובה היא: אני לא יודעת, לעזאזל.

נכתב על ידי Eris , 21/9/2015 23:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המתמודדים , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEris אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eris ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)