לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"ילדים חושבים בראש פתוח. התבגרות, ככה החלטתי, היא בסך הכל תהליך אטי שבו נסגרים התפרים." - שומרת אחותי.

Avatarכינוי:  ס'.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

חזרתי לכמה שניות


רק כי אהבתי את הנושא החם,

ובבלוג החדש שלי אין מספיק פוסטים.

 

אז 5 הפוסטים הטובים ביותר שלי (מדורג אל הטוב ביותר):

5 - כי אבא מושלם, וסהכ היה לי טוב אותה תקופה.

4 - כי.. ככה קריצה

3 - כי אני באמת רוצה לגלות איך אני נראית מהצד וזה ממש מסקרן.

2 - כי באמת בכיתי.

1 - כי הייתי דיי שלמה עם עצמי.

 

לא מרוצה מהבחירה שלי ממש, אבל שיהיה...

אולי, אולי, אולי, אני אחזור לבלוג הזה.

אבל רוב הסיכויים שלא. אז ביי ♥ סבבי

נכתב על ידי ס'. , 11/7/2013 01:13  
הקטע משוייך לנושא החם: 5 הפוסטים הכי טובים שלי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)