לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me And The STORIES


סיפורים ומעבר לזה (:

Avatarכינוי:  SimpleGirl :)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

פוסט 4 - אהבה &#9829;


שלווווום אנשים (:
אני פה בקאם-בק ענקי [;
אז סורי שנטשתי, אבל לכבוד הנטישה אני מפרסמת לכם פה פוסט ממש יפה שכתבתי על אהבה,
והוא מהבלוג הקודם שלי, אז תהנו (:



"לאהבה אין גבולות ואין חוקים יש רק רגשות שמחליטים"




שלום לכל הקוראים (:
אז המשפט ראיתם למעלה אני המצאתי אז זכויות שמורת לי ^ ^
והמשפט הפעם כן קשור לפוסט , ולפי מה שאתם מבינים אני אדבר איתכם על אהבה (:
כן , נושא קלאסי לפתיחת הבלוג אבל גם נושא נורא חשוב.
כמובן שאתם לא חייבים לקרוא הכל , אתם יכולים לקרוא לפי נושאים שמעניינים אותכם.
אז מה יהיה לנו בפוסט?:
-אהבה בכללי - אל תתביישו לאהוב את מי שאתם אוהבים.
-אהבה על פי דת , עדה ומקובלות.
-באהבה הגיל לא קובע!
-אין אהבה בלי גאווה.

אהבה בכללי.
אז מהי בעצם האהבה?! איך יודעים שאתה בכלל מאוהב? ואם אתה מאוהב, איך פועלים?
כאן תמצאו את כל התשובות לכל השאלות הללו.
אהבה זה בעצם רגש עצום של חיבה כלפי בן-אדם ולפעמים יותר.
יש המון סוגים של אהבות: אהבה להורים , לאחים , לחבר\ה , לידים\ידידות וכו'.
אהבה היא משהו שקשה לשלוט בו והיום בעצם משהו מאוד מרכזי בחיינו.
ומי אמר שאהבה זה דבר קל?! כי זה בכלל לא קל , אז לא להיקלע לחלומות ורודים מהסרטים.
אהבה יכולה להיות הכל; כואבת , מאכזבת , עליזה , נלהבת , קופצנית , כל רגש שעולה על דעתכם!
"אהבה היא כמו ורד , עוקצנית אבל יפה"
איך יודעים שאוהבים? זה מסובך קצת , אם רוצים תמיד לדבר איתו , להיות איתו ואם מתי שאתם לידו אתם מנסים להראות הכי טוב שאפשר.
אבל הכי חשוב זה להקשיב ללב , כי באהבה לא המוח זה שמנחה אלא הלב , וכן אני מודה , גם אני עושה טעויות ופועלת על-פי המוח שלי , כי מאוד קשה לתקשר עם הלב.
מתי שאתם אוהבים יש רק דבר אחד שאתם צריכים לזכור , להיות אתם עצמכם כי מי שאוהב אתכם אוהב אתכם בזכות מי שאתם ולא בזכות משהו אחר.
אהבה שנכשלה? קורה. תנסו לשכוח ממנה אם אתם לא רוצים עוד קשר עם הבן-אדם הזה , או שפשוט תמשיכו להיות ידידים טובים.

אהבה על-פי דת , עדה ומקובלות.
קרה לכם שהתאהבתם במישהו עם דת אחרת (למשל: נוצרי)? קרה לכם שהתאהבתם במישהו עם עדה שונה משלכם לחלוטין (למשל: רוסי ואתיופי? - אני לא גזענית)? או שקרה לכם שהתאהבתם בחנון של השכבה?
גם אם זה לא קרה , יש סיכוי שזה יקרה.
קודם כל , כל בן-אדם הוא בן-אדם עם רגשות ואופי בעד עצמו!
מה זה אומר?! זה אומר שלא שופטים בן-אדם באהבה על פי יופי או עדה או דת או כל דבר אחר.
כי כל בן-אדם הוא בן אדם!
לי לא קרה התאהבות על פי דת , אבל כן קרה לי שהתאהבתי בילד לא הכי מקובל בשכבה , הוא לא היה נראה רע הוא דווקא נראה טוב , והאופי שלו? מדהים , וזו הסיבה שהתאהבתי בו - בגלל האופי שלו.
הוא הציע לי חברות , והסכמתי! למרות שהרבה ילדים היו מופתעים מהשמועה ואפילו העלו גיחוח זה לא הוזיז לי , כי אני אהבתי אותו!
כיום אנחנו כבר לא חברים אבל ידידים בקשר טוב (:
אם אתם מתאהבים במישהו שהדת שלו שונה לחלוטין משלכם , זה בסדר!
אהבה זו אהבה ודת זו דת - הוא יכול להאמין במשהו אחר ואת יכולה להאמין במשהו אחר משלו אבל זה לא אומר שאסור לכם להיות ביחד! וכנ"ל לגבי עדה , עדה זו עדה ואהבה זו אהבה!

באהבה הגיל לא קובע!
ברור שרובינו מעדיפים בן\בת זוג בגילינו או מקסימום שנה מעלינו , אבל אני רוצה להגיד לכם שלאהוב מישהו שגדול ממכם בארבע, חמש ואפילו יותר שנים זה בסדר לגמרי.
לאהבה אין גיל , וגם אם אנשים חושבים שלאהוב מישהו שגדול ממך בארבע שנים זה מגעיל ודוחה ואסור , אל תתייחסו! שיחשבו מה שבא להם!
זכותכם לאהוב את מי שאתם רוצים , אבל באהבה הזאת צריכים להיות גם זהירים...
ברור שמי שיותר גדול ירצה לפתח את האהבה ליחסים קצת ליותר משודרגים , בקטע הזה אם אתם לא מסכימים אתם צריכים להגיד לבן זוגכם שאתם עדיין לא מוכנים - ואני לא מדברת רק על יחסי מי.ן אני מדברת גם על נשיקות צרפתיות וכל זה...
ואני בטוחה שבן\בת הזוג שלכם יסכים - אם הוא באמת אוהב אתכם.

אין אהבה בלי גאווה (:
אני רוצה להבהיר קודם כל שאני סטרייטית* לחלוטין!
סטרייט - לא הומו ולא לסבית , אך אין שום בעיה עם אנשים אלו.
הומאים ולסביות , זה בסדר לחלוטין ואני בטוחה שכבר ראיתם כמה וכמה בלוגים שמדברים על זה , אבל עדיין גם לי חשוב להביע את דעתי בעניין.
קודם כל אתם צריכים להיות גאים במי שאתם! ואם לאנשים יש בעיה עם זה שאתם החלטתם לאהוב את המי.ן שלכם אל תתייחסו אליהם!
לאהבה אין גבולות , ואני לגמרי שמחה שארצות הברית חוקקה שלהומואים ולסביות מותר להינשא!
הרבה ממכם בטח חושבים - איכס!
אבל לא! לכל אחד מותר לאהוב את מי שהוא רוצה , אם בן יחליט לאהוב בן אז זה בסדר לגמרי , אם בת תחליט לאהוב בת אז גם זה בסדר לגמרי!
אנשים , אתם לא צריכים להתבייש במי שאתם , אם יש אנשים שאומרים לכם שזה אסור הם לא קובעים עליכם! רק אתם מחליטים על עצמכם ואין להם זכות להגיד לכם שזה אסור כי זה מותר!
כמובן שלהורים קשה לקבל את זה , אבל הורים יקרים זה הילד שלכם ואתם תצתרכו לאהוב אותו גם עם כל הפגמים שבעולם.
זה לא קל לספר , אבל מה שהכי חשוב זה שאתם צריכים להיות גאים שאתם יכולים לאהוב ככה.
ואם חברים שלכם יחליטו שהם מפסיקים להיות חברים שלכם בגלל זה אז הם לא חברים אמיתיים כי חברים אמיתיים אמורים לתמוך ולעזור.

ועד לכאן הפוסט, תגובות? יתקבלו בברכה (:
רק קחו בחשבון שזו דעתי האישית אז בבקשה לא קללות,
ולא תגובות מעליבות.

באהבה אנה (:

נכתב על ידי SimpleGirl :) , 8/11/2011 18:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , סיפורים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSimpleGirl :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SimpleGirl :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)